مراسم کلنگ زنی پروژه گازرسانی خوشه قلعه رودخان با حضور مسئولین استانی صورت گرفت

به گزارش صبح فومن ناصر عاشوری در این مراسم بیان داشت؛ با توجه به عدم امکانات در سالهای بعد از انقلاب که حال حاضر به برکت نظام و همت مسئولین باید قدر امکانات و  قدر بزرگان را دانست.

نماینده فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی  با تاکید به جوانان امروزی بیان داشت از تحصیل دست برندارندو ارتقاع علمی داشته باشند.

وی گفت: در سال ۹۵ روستای بدون نعمت گاز نخواهیم داشت و جا دارد از زحمات مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز گیلان و معاونان ایشان نیز تشکر نمایم ان شاالله کمتر از ۸ ماه پیش رو روستاهای سیدآباد فوشه حیدرآلات و قلعه رودخان گاز دارخواهند شد.

نماینده فومن و شفت در مجلس؛از زحمات استاندارگیلان و معاونان ایشان در خصوص همکاری و پیگیری در امورات عمرانی این شهرستان قدردانی نمود.

عاشوری از برگزاری جلسات توجیهی با حضور فرماندار فومن و بخشدار و دهیاران و شوراهای اسلامی برای برطرف نمودن موانع گاز دار نمودن این روستاها اشاره نمود و از مردم منطقه نیز تقاضای همکاری و مساعدت برای این امر داریم.

وی گفت؛دولت ۵ میلیارد اعتبار اختصاص داده تا این پروژه ها انجام شود و باید توجه نمود که در خیلی از کشورهای منطقه بنده سوال نمودم مرکز کشورشان گاز رسانی صورت نگرفته و بیان می کنند که توجیه اقتصادی این امر برایمان ندارد،در کشور عربستان که نفت خیز است برخی شهرهایش گاز رسانی نشده است،همچنین در کشورهای آسیای میانه که امسال سفر نموده ام ملاحظه شد که برخی شهرها گاز دار نیستند

این نعمت برای ما از برکات نظام و انقلاب و ثمره خون شهدا می باشد

این خبر را به اشتراک بگذارید :