با صدور بیانیه ای عنوان شد؛

عاملین جنایت تروریستی کرمان در انتظار انتقامی سخت و پشیمان کننده باشند

به گزارش صبح فومن فرمانده سپاه فومن گفت: عاملین شهادت سردار سید رضی موسوی در زینبیه دمشق و جنایت وحشیانه و تروریستی کرمان در انتظار انتقامی سخت و پشیمان کننده باشند

«سرهنگ پاسدار محسن جعفری» فرمانده سپاه فومن با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایت کوردلانه تروریسم جهانی و صهیونیسم بین الملل در به شهادت رساندن سردار سیدرضی موسوی و همچنین شهادت جمع زیادی از هموطنان عزیز و زائرین شهیدالقدس از سوی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بار دیگر شاهد اقدام ددمنشانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان و به شهادت رساندن شمار زیادی از زائرین شهیدالقدس بودیم این اقدام جنایت‌کارانه ثابت کرد که وحشت دشمنان کوردل از مکتب حاج قاسم بیش از خودِ شهید سلیمانی است.

دشمنان بزدل بدانند آتشی که شهید سلیمانی بر قلب و جان ایرانیان و سایر علاقمندان او برافروخته است و آنان را در جبهه‌ای متحد و مقتدر به مقاومت، ایستادگی و فداکاری برابر دشمنان اسلام ناب محمدی (ص) و اقتدار مسلمین فراخوانده، تا نابودی کامل رژیم جعلی و غاصب کودک کش اسرائیل ، خاموش شدنی نیست و شعله ورتر از گذشته آمال و آرزوهای شیطانی آنان را نابود خواهد کرد.

بی شک این اقدامات که از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون بارها از سوی دشمنان نظام و مردم در کشورمان به وقوع پیوسته کوچک‌ترین خللی در عزم و اراده مردم بزرگ ایران در مبارزه با استعمارگران جهانی و دشمنان قسم‌خورده انقلاب وارد نخواهد کرد.

اینجانب ضمن تسلیت این حادثه تروریستی و شهادت شمار زیادی از هموطنان عزیز، به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز این شهدای مکتبی و ملت شریف ایران، اعلام می‌دارد که گوش به فرمان فرمانده کل قوا، حساب سخت باذن الله، عاملین این جنایت به زودی پاسخی قاطع، و دندانشکن دریافت خواهند کرد.

همانطور که سردار دلهای ما فرموده ، ما ملت امام حسین (ع) و ملت شهادتیم و معتقدیم خون شهید چندین برابر اثرگذارتر است و قطعا معجزه اثر خون شهدا و خشم و نفرت مسلمانان و آزادیخواهان و همه مظلومان جهان به زودی طومار دشمنان اسلام و قرآن و همه مستکبران عالم را درهم می پیچد و دنیا را از لوث وجود این غده های سرطانی پاک خواهد کرد لذا عاملین این جنایت وحشیانه و تروریستی در انتظار انتقامی سخت و پشیمان کننده باشند.

الیس صبح بقریب …..

این خبر را به اشتراک بگذارید :