یادواره ملی لاله های روشن با حضور فرمانده بسیج دانش آموزی کشور در فومن برگزار شد

مراسم ملی یادواره لاله های روشن گرامیداشت یاد و خاطره دانش آموز شهید مفقودالاثر جمشید بشکول با حضور سردار باستان فرمانده بسیج دانش آموزی کشور در فومن برگزار گردید

به گزارش صبح فومن ؛ مجتبی باستان ظهر چهارشنبه ۲۷ دیماه در یادواره ملی «لاله‌های روشن» گرامیداشت دانش آموز شهید مفقودالاثر جمشید بشکول در فومن اظهار کرد: آرامش چهره، ایثار و از خودگذشتگی جزو ویژگی‌های شهید بشکول بوده که توسط همرزمان و اطرافیان بازگو شده است.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی کشور با اشاره به اینکه تقبل به خدا مهم‌ترین ویژگی شخصیتی شهید سلیمانی بود، ادامه داد: نزدیکی حاج قاسم به خداوند سبب شده تا یک الگو برای نوجوانان و جوانان جهان اسلام معرفی شود.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط شهید بشکول و شهید سلیمانی به واسطه نزدیکی به خداوند در یک مسیر قرار گرفتند، گفت: راز موفقیت شما دانش آموزان ارتباط با خداوند و توسل به اهل بیت (ع) است.

باستان افزود : احترام و کمک به پدر و مادر باید در سرلوحه کار دانش آموزانمان قرار گیرد.

لازم به ذکر است ، سرتیپ دوم پاسدار مجتبی باستان قبل از حضور در این مراسم به جهت ادای احترام به مقام شهدای شهرستان فومن و دانش آموز شهید مفقودالاثر جمشید بشکول در گلزار شهدای فومن حضور یافت.

این مراسم معنوی با حضور بیش از ۲۰۰دانش آموز،خانواده های شاهد و ایثارگر ، مسئولین،فرماندهان نظامی و انتظامی درمسجد ولی عصر(عج) بالامحله فومن برگزار گردید

ذکر روضه توسط حاج سیدمحمدحسینی پور از دیگر برنامه های این ویژه مراسم بود

این خبر را به اشتراک بگذارید :