بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی از ۸ نفر از مربیان بسیجی تقدیر شد

به گزارش صبح فومن :مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و استاد شهید مرتضی مطهری در حسینیه امام خمینی( ره ) سپاه ناحیه فومن برگزار گردید .

حجت‌الاسلام مهدی رزم پور در ابتدای مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: اندیشه مطهر امروزه به یک گفتمان تبدیل شده و به فرموده امام خامنه‌ای ایدئولوگ و ایدئولوژیست نظام ما شهید بزرگوار مرتضی مطهری است.

وی با بیان اینکه فکر و اندیشه مطهر از دهه ۴۰ همزمان با شروع گفتمان انقلاب اسلامی آغاز شده است، افزود: شهید مطهری انسانی خداباور و خدا محور بودند که شخصیت خود را در حد جهانی تعریف کردند، این شخصیت در حوزه به تحصیل پرداخت و در محضر علامه طباطبایی و حضرت امام شاگردی کرد و از این علم، الماسی به نام مطهری شکل گرفت.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه فومن با برشمردن آثار ارزشمند به نگارش درآمده توسط استاد شهید مرتضی مطهری عنوان کرد: وقتی می‌بینیم که چگونه فرقه‌ها و نهله‌های متعدد مشغول فعالیت هستند ارزش والای آثار شهید مطهری را در می‌یابیم.

حجت‌الاسلام رزم پور اضافه کرد: شهید مطهری شخصیتی علمی، دانشگاهی و حوزوی داشتند که توانست تفکراتی را نظیر حاج قاسم سلیمانی و حاج احمد کاظمی را تربیت کند که ما بعد از گذشت سالیان طولانی آن را درک کرده‌ایم.

وی بیان کرد: خدا را شاکریم که در این دوره آخرالزمانی و در محدوده مأموریتی خود توانستیم اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام دهیم، ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در ناحیه فومن نیز به برکت حضور بسیجیان فعالیت‌های خوبی داشته باشیم که حضور فعال شبکه نمایندگی در حوزه‌ها، پایگاه‌ها و در مساجد از جمله آن محسوب می‌شود.

در ادامه مراسم حجه الاسلام ریحانی مسئول حوزه علمیه صالح آباد رشت در وصف مقام استاد شهید مرتضی مطهری گفت : شهید مطهری مقام دینی و معنوی بالایی داشت

وی افزود : کسانی که شهید مطهری را ترور کردند ، جسمی حوزوی اما فکری که دشمن آن را دزدیده و از افکار اسلام و انقلاب دور بودند ، بهره مند بودند.
وی بیان داشت : قو انفسکم و اهلیکم‌ نارا ، هم خودت و هم خانواده را باید از آتش جهنم دور کرد . توجه به خانواده از مهمترین ویژگی شهید مطهری بود ؛ شهید مطهری در عمل تدین داشت .

در انتهای این مراسم از ۸ نفر از مربیان عقیدتی در سطح حوزه های مقاومت و مدیران عقیدتی و نظارت در سطح حوزه های مقاومت سپاه ناحیه فومن تقدیر شد .روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه فومن

این خبر را به اشتراک بگذارید :