هیأت اعزامی کمیسیون اجتماعی مجلس به شهرستان لنگرود، در دومین روز سفر خود به‌ گیلان، با نماینده عالی دولت در استان دیدار و درخصوص مسائل پیرامون حادثه آتش‌سوزی مرکز ترک اعتیاد لنگرود گفت‌وگو کردند.

به گزارش صبح فومن به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ حسین حاتمی، عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و مسئول هیات اعزامی مجلس به شهرستان لنگرود برای پیگیری مسئله آتش‌سوزی مرکز ترک اعتیاد این شهرستان و حسن‌ محمدیاری، دیگر عضو این کمیسیون، به همراه پرویز محمدنژاد قاضی‌محله، نماینده مردم لنگرود و خلیل بهروزی‌فر، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، امروز (چهارشنبه)، با حضور در استانداری گیلان، با اسدالله عباسی استاندار دیدار و درباره ابعاد حادثه آتش‌سوزی مرکز ترک اعتیاد لنگرود، گفت‌وگو کردند.

در این جلسه که دو ساعت به طول انجامید، ابتدا هر یک از نمایندگان، مختصری به مستنداتی که طی دو روز سفر خود به‌ استان گیلان و شهرستان لنگرود، از مشاهدات میدانی و گزارش‌های مسئولان ذیربط به‌ دست‌ آورده بودند، اشاره کردند.

در ادامه استاندار گیلان ضمن اشاره به حضور خود در نشست روز گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس، پیگیری های شخص رئیس جمهوری و حضور میدانی وزیر کشور در محل وقوع حادثه دلخراش آتش سوزی و عیادت با مصدومان و مجروحان و نیز بسیج همه مسئولان و بهره گیری از امکانات بلافاصله بعد از اعلام حریق به لنگرود، ضمن ابراز اینکه این حادثه بسیار ناگوار و تلخ بوده است،آخرین اخبار و مستندات دریافتی خود از این حادثه تلخ را با نمایندگان مجلس در میان گذاشت.

لازم به ذکر است هیأت اعزامی مجلس به‌ شهرستان لنگرود، شب گذشته در شورای تامین استان گیلان با موضوع بررسی ابعاد حادثه آتش‌سوزی مرکز ترک اعتیاد لنگرود هم شرکت کردند.

گفت‌وگو با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان لنگرود به‌ منظور اطلاع از آخرین یافته‌های حقوقی پرونده آتش‌سوزی مرکز ترک اعتیاد لنگرود از دیگر فعالیت‌های این نمایندگان در سفر دو روزه به استان گیلان و شهرستان لنگرود بود.

آنان همچنین با حضور در دادگستری کل استان گیلان، با مدیرکل دادگستری استان و دادستان مرکز استان گیلان دیدار و درباره ابعاد حقوقی حادثه آتش‌سوزی مرکز ترک اعتیاد لنگرود، گفت‌وگو کردند.

این نمایندگان مجلس در ادامه با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان و رئیس بیمارستان ولایت شهر رشت، با حضور در بخش سوانح سوختگی این بیمارستان، از مجروحان و مصدومان حادثه آتش‌سوزی مرکز ترک اعتیاد لنگرود عیادت کردند.

نمایندگان در این ملاقات‌ها، ضمن اطلاع از وضعیت و شرایط جسمانی مجروحان، در جریان روند درمان و خدمات ارائه شده به آنان قرار گرفتند و پای صحبت خانواده‌های این مصدومان نشستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :