سرهنگ جعفری:انسجام داخلی و یکدلی می‌تواند ما را از همه بحران‌ها، مشکلات و موانع عبور داده و به آن قله آرمانی برساند.

به گزارش صبح فومن ؛سرهنگ محسن جعفری در نشست خبری با اصحاب رسانه گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: سرآغاز همه جنبش‌ها علی الخصوص جنبش اسلامی در منطقه و حتی قیام‌های اروپا و آمریکا ناشی از انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی با بیان اینکه امروزه انقلاب اسلامی ایران ما به عنوان الگو به جهانیان معرفی شده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران بالنده، زنده، پویا، سیال، پیش برنده بوده لذا استمرار این جریان بسیار حائز اهمیت است.
سرهنگ جعفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از فرهنگ غنی عاشورای حسینی بوده است، ادامه داد: انقلاب ما قشری و صنفی نبوده و همه مردم در پیروزی این انقلاب سهم و نقش داشتند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران محصول همدلی، هم زبانی، ایستادگی و وحدت کلمه بوده است، گفت: انسجام داخلی و یکدلی می‌تواند ما را از همه بحران‌ها، مشکلات و موانع عبور داده و به آن قله آرمانی برساند.

فرمانده سپاه فومن اضافه کرد: همزمان با دهه فجر ۳۰۰ عنوان برنامه با موضوعات مختلف از جمله فرهنگی، بصیرتی، افتتاح پروژه‌ها، تهیه و توزیع سبد کالا، ورزشی و غیره در شهرستان اجرا و عملیاتی می‌شود.

وی به بخشی از برنامه‌های شاخص شهرستان اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی و تبیینی، مسابقات ورزشی، نشست‌های سواد رسانه، اردوهای جهادی و راویان پیشرفت، ویزیت رایگان توسط گروه‌های جهادی، اعزام بسیجیان به راهیان نور و توزیع جهیزیه به نوعروسان بخشی از این برنامه‌ها است.

این خبر را به اشتراک بگذارید :