نشست مدیرکل کانون گیلان با فرماندار شهرستان فومن

به گزارش صبح فومن : مدیرکل کانون استان گیلان در مسیر فرهنگ‌سازی و فرصت‌سازی برای آینده‌سازان ایران اسلامی، سفری به دیار آیت‌الله بهجت‌فومنی و کیومرث صابری و شیون فومنی‌داشت و ضمن بازدید از مرکز و شرکت در نشست فرهنگی کانون فومن، با فرماندار این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرمایه‌گذاری، لازمه کار فرهنگی

فرماندار فومن طی نشست با مدیرکل و معاون فرهنگی کانون استان گیلان، ضمن مهم‌ ارزیابی‌کردن فعالیت‌های این نهاد گفت: مرکز فرهنگی‌هنری این مجموعه در شهرستان، مکانی ارزشمند برای گردآمدن کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها و بستری برای ارایه خدمات فرهنگی و فرهنگ‌سازی است.

فرامرز مرجانی در تبیین ضرورت فعالت‌های کانون توضیح‌داد: برای کار فرهنگی و مواجهه با تلاش‌های مذبوحانه دشمنان اسلام و انقلاب و حرکت‌های غیرفرهنگی آنان که با صرف هزینه‌های فراوان صورت‌می‌گیرد، ناگزیر به برنامه‌ریزی و صرف هزینه هستیم .

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فومن اضافه‌کرد: اقدام‌های فرهنگی، به ریل‌گذاری و گشودن مسیر فرهنگ‌سازی کمک‌می‌کند و نقش به‌سزایی در تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی دارد.

مرجانی تصریح‌کرد: چنانچه در این مسیر کوتاهی کنیم، شاهد تربیت معلمان و مربیانی خواهیم‌بود که آینده‌کشور را به گروگان گرفته و فرداهای کشور را براساس تربیت‌های دوران کودکی خود شکل‌خواهندداد.

رئیس شورای اداری شهرستان برهمین اساس نیز حمایت از کانون را در اولویت مسئولان عنوان‌کرد و  تخصیص اعتبارات عمرانی و حمایت‌های فرهنگی  از این مجموعه را در اولویت خواند.

کارکانون اثرگذار است!

مدیرکل کانون استان گیلان هم طی این نشست که با حضور سجاد کوچک‌نژاد، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری و جمعی از مسئولان فرمانداری شهرستان فومن صورت‌پذیرفت، از شاخصه‌های مربیان این مجموعه و نقش آنان در کشف و شکوفاسازی استعدادهای اعضا صحبت‌کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :