افتتاح مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه در گشت

 

به گزارش صبح فومن؛ در روز چهارشنبه ۴ بهمن، مدارس دخترانه و پسرانه زنده یاد حاج کریم محمدی تشکری در روستای گشت با حضور دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

این مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه خیرساز، به همت خانواده زنده یاد حاج کریم محمدی تشکری، در روستای گشت از توابع بخش مرکزی شهرستان فومن احداث شد.

این مجتمع آموزشی به صورت دو واحد مجزا با ۳۲ اتاق شامل اتاق معلمان، نمازخانه، سایت رایانه ای، سالن کنفرانس احداث شد و توسط استاندار گیلان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

در آیین افتتاح این مجتمع، فرامرز مرجانی فرماندار شهرستان فومن، دقیق، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس و رمضانی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان حضور داشتند.

اسدالله عباسی استاندار گیلان با اشاره به این که اقدام ارزشمند خانواده محترم خیر، تشکری، فراموش شدنی نخواهد بود، گفت: سرمایه گذاری برای دانش آموزان و نسل آینده، پیشرفت کشور را تضمین می کند.

وی با بیان این که اقدام بزرگ این خانواده و هزینه‌کرد ۳۰ میلیارد تومان برای این دو واحد آموزشی، دلی بزرگ و افق دیدی وسیع می خواست، از تعهد خانواده تشکری به اعتلای آموزش و فراهم کردن زیرساخت آموزشی مناسب برای دانش آموزان قدردانی کرد.

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :