_با اعتبار ۲،۵ میلیارد تومان:مدرسه و دبیرستان کمادول بازسازی و تجهیز شد

پروژه بازسازی، زیباسازی، مقاوم سازی‌ و تجهیز مدرسه و دبیرستان کمادول افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح فومن در روز دوشنبه ۲۷ آذر، مرجانی فرماندار شهرستان از زحمات ارتش در محرومیت زدایی قدردانی کرد.

وی در آیین افتتاح دبستان و دبیرستان روستای کمادول، اظهار کرد: افتخاری نصیب شهرستان شده و با کمک ارتش، این واحد آموزشی بازسازی و تجهیز شده است.

مرجانی با اشاره به این که کارهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی در راستای محرومیت زدایی باعث افتخار است، گفت: محرومیت زدایی در کشور امری سابقه دار است و ارتش و سپاه، ستاد اجرایی فرمان امام و بسیاری از نهادهای دیگر در حال خدمت رسانی هستند.

وی با بیان این که ارتش قهرمان در سال های دفاع مقدس از میهن دفاع کرد، افزود: امروز نیز ارتش در زمان صلح، مشغول محرومیت زدایی است.

در ادامه سرهنگ خلبان ولی رحمانی فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی ارتش در آیین افتتاح این واحد آموزشی ضمن تسلیت شهادت تعدادی از نیروهای خدوم فراجا در حمله تروریستی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: تعلیم و تربیت، سازنده هر جامعه است و نیروهای انسانی در هر جوامعی با ارزش‌ترین و عظیم‌ترین سرمایه هستند.

وی با اشاره به جایگاه رفیع معلمان در تربیت نسل‌ها افزود: معلمان سازنده نیروهای با ارزش هستند و هر چقدر برای آموزش و تربیت یک نسل هزینه شود، بیشتر از آن سرمایه به جامعه بر می‌گردد.

مدرسه و دبیرستان شش کلاسه روستای کمادول توسط قرارگاه محرومیت زدایی ارتش و با اعتبار ۲،۵ میلیارد تومان بازسازی، زیباسازی، مقاوم سازی‌ و تجهیز شد و سیستم گرمایشی آن به روز شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :