_فرماندار شهرستان در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی ارتش:
محرومیت زدایی ریشه در افکار حضرت امام (ره) دارد / سرهنگ رحمانی فرزند غیور شهرستان فومن است

در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی ارتش، از نقش برجسته سرهنگ رحمانی در خدمات رسانی به فومن قدردانی شد.

به گزارش صبح فومن در روز شنبه ۲۵ آذر، فرامرز مرجانی فرماندار فومن خدمات ارتش در شهرستان فومن را ارزنده و قابل ستایش عنوان کرد.

وی با اشاره به نقش ارتش در حفظ اقتدار و حفاظت از مرزها در برابر هر گونه تعدی، عنوان کرد: امروز نیز در زمان صلح، ارتش فدای ملت شده و در راستای محرومیت زدایی فعالیت می کند.

مرجانی با اشاره به این که سرهنگ رحمانی، فرزند برومند استان گیلان و شهرستان فومن است، افزود: ایشان اقدامات ارزشمندی در شهرستان فومن انجام داده اند.

فرماندار شهرستان فومن با بیان این که اساس نظام بر اساس فقرزدایی و محرومیت زدایی است که ریشه در افکار بلند حضرت امام (ره) دارد، اظهار کرد: به موجب این امر، سازمان ها و نهادهای حمایتی تاسیس شده است.

وی با اشاره به این که استمرار این فکر در راستای مبارزه با فقر و حمایت از مستضعفان یکی از شاکله های نظام است، گفت: تمام بخش های مختلف نظام در راستای ارتقای معیشت و بهبود شرایط زندگی مردم، پای کار هستند.

سرهنگ رحمانی با مورد توجه قرار دادن اعتقاد راسخ ارتش به حفاظت از کیان کشور و در عین حال، کاهش محرومیت و افزایش رضایت عموم، بیان کرد: امیدوارم استمرار فعالیت های ارتش در شهرستان زمینه کاهش مشکلات را فراهم آورد.

وی ضمن تبریک به مناسبت انتصاب فرماندار شهرستان، ابراز امیدواری کرد: همکاری میان ارتش و فرمانداری و سایر ادارات، موجب بهره مندی هرچه بیشتر شهرستان فومن از مزایای خدمات رسانی و محرومیت زدایی ارتش شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید :