به مناسبت گرامیداشت سی و یکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی جشن کتاب با نواخته شدن زنگ کتاب و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در مدرسه شاهد شهیده زهرا دقیقی برگزار شد.

در اولین روز از هفته کتاب جشن کتاب با نواخته شدن زنگ کتاب و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با حضور مسئولین شهرستان صبح روز چهارشنبه ۲۴ آبان در مدرسه شهیده زهرا دقیقی برگزار شد.

یوسف نیک انجام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن در حاشیه برگزاری این برنامه گفت :بی گمان یکی از اهداف ما، گسترش آموخته‌های دانش‌آموزان و افق فکری آنان بوده که کتاب و کتابخانه مهم‌ترین ابزار برای تحقق این مهم هستند.

وی افزود:انسان های موفق در دنیا بوسیله مطالعه به درجات عالی رسیده‌اند و دانش آموزان می توانند فرهنگ کتاب خوانی را به خانواده ها منتقل کنند و در هر کاری باید از مطالعه کتاب الگو بگیریم، ضمن اینکه کتاب می تواند نقش مهمی در زندگی ما ایفا کند.

این مسئول فرهنگی در ادامه گفت :در این مراسم که برای دانش آموزان مقطع ابتدایی تدارک دیده شده بود ، برنامه های متنوع فرهنگی هنری و مسابقه فرهنگی برای دانش آموزان به اجرا در آمد و هدایای فرهنگی و اهدای کتاب به دانش آموزان و  کتابخانه مدرسه از ویژه برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

نیک انجام در پایان اشاره کرد برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی کتاب‌خوانان، رونمایی از کتاب،برپایی نمایشگاه کتاب، دیداربا نویسندگان، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتاب‌خوانی و اهدای کتاب به مدارس و اماکن فرهنگی و عمومی از جمله برنامه‌های اجرایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در هفته کتاب است

این خبر را به اشتراک بگذارید :