فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: همزمان با ولادت حضرت زینب(س) ۳۴ سری جهیزیه به ارزش حدودا ۲ میلیارد تومان بین نوعروسان در این شهرستان توزیع شد.

 

به گزارش صبح فومن ؛سرهنگ محسن جعفری در گفت و گویی ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک به زوج‌های جوان، با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در سپاه ناحیه فومن طی هفته بسیج یک سری حمایت‌ها از زوج‌های جوان و افراد کم برخوردار انجام می‌شود

وی افزود: همزمان با ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به نیابت از ۳۴ شهید شهرستان فومن این تعداد جهیزیه به ارزش حدوداً ۲ میلیارد تومان توسط سپاه پاسداران و کمیته امداد به نوعروسان اهدا شد.

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه تمامی لوازم جهیزیه اهدایی به نوعروسان از تولیدات داخلی است، تصریح کرد: این امر سبب رونق تولیدات داخلی و اشتغال بیشتر در کشور می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: علاوه بر بحث کمک‌های معیشتی، سپاه با تهیه نوشت افزار، کمک به کارگران و اقشار مستضعف جامعه، تأمین و تجهیز جهیزیه، آبرسانی و ساخت منزل و مسجد نیز اقدامات خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید برای رفع مشکل جوانان برنامه ریزی کنند، گفت: جوانان‌های امروز ستون‌های این نظام به شمار می‌روند و ما هرچه توانمندی داریم باید در راستای رفع مشکلات جوانان بگذاریم.مهر

این خبر را به اشتراک بگذارید :