حادثه در بلوار شهید افتخاری

سرهنگ”امیر طالبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: در ساعت ۲۰:۰۰ روز ۱۱ آبان با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در بلوار شهید افتخاری به سمت جاده فومن، حد فاصل مجتمع دخانیات خبر داد. که بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد راننده ی جوان سواری سمند که پس از حادثه متواری شده، به علت عدم توجه به جلو با عابر پیاده تصادف کرده گفت: در این حادثه شدید متاسفانه عابر که خانمی حدودا ۵۲ ساله بوده، به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان این که راننده خودرو متواری خودش را به یکی از یگان های انتظامی معرفی خواهد کرد گفت: کارشناسان پلیس علت تصادف را بی احتیاطی و عدم توجه به جلو از جانب راننده سواری سمند تشخیص دادند.

این مقام انتظامی در پایان اظهار داشت: در زمان وقوع تصادفات راننده خودرو نباید صحنه را ترک کند چون اولین نفری است که در آنجا حضور دارد و با اطلاع به موقع می‌تواند از جان باختن یک انسان جلوگیری کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :