با پیگیری مرکز مثبت زندگی سردارجنگل و با مساعدت خیر محترم، دانش آموزان خانواده های مددجوی این مرکز، کیف و لوازم التحریر دریافت کردند.

به گزارش صبح فومن در روز پنجشنبه ۳۰ شهریور، در برنامه ای که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در محل مرکز مثبت زندگی سردارجنگل در روستای کلرم برگزار شد، اقلام تحصیلی به ارزش ۱۲ میلیون تومان میان دانش آموزان خانواده های مددجوی این مرکز توزیع شد.

در این برنامه که با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار، روسای ادارات بهزیستی و آموزش و پرورش و تعدادی از مددجویان این مرکز همراه بود، دانش آموزان، سال تحصیلی را با دریافت لوازم خود آغاز کردند.

شکوری، مدیر این مرکز با بیان این که پیگیرهای به عمل آمده به منظور جذب خیر و تهیه اقلام مورد نیاز برای تحصیل دانش آموزان، امروز باعث شادی و رضایت خانواده های مددجو شده، از این اقدام خداپسندانه خیر محترم قدردانی کرد.

وی افزود: در نتیجه این اقدام و با هزینه ۱۲ میلیون تومان توسط خیر محترم، تعداد ۱۵ کیف کوله‌پشتی، ۱۵۰ دفتر ۱۰۰ برگ، ۴۵ دفتر ۵۰ برگ، ۲۲ دفتر نقاشی، ۴۵ جامدادی، ۲۰۰ خودکار، ۷۰ مداد سیاه، ۴۵ پاک کن، ۴۵ مدادتراش و ۲۴ لاک غلط گیر خریداری شد که توزیع آن بین دانش آموزان از امروز آغاز شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :