فرماندار فومن در جلسه جوانی جمعیت: لزوم توجیه و تبیین مزایای ازدواج و فرزندآوری

در جلسه کارگروه فرعی ستاد ساماندهی جوانان (جشن وصال)، بر لزوم اهتمام مدیران و متولیان واسطه گر، جهت افزایش ازدواج در جامعه تاکید شد.

به گزارش صبح فومن، موسی فکور فرماندار فومن در جلسه کارگروه فرعی ستاد ساماندهی جوانان (جشن وصال) در روز دوشنبه مورخ ۵ تیر، بحث جوانی جمعیت را امری مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست.

فکور با استقبال از امر پسندیده ازدواج، خواستار نقش سازنده و مثبت متولیان رسمی و غیررسمی در تغییر نگرش و باور جوانان و تبیین مزایای سنت حسنه ازدواج شد.

وی با بیان این که در سنوات گذشته با پیگیری و اجرای سیاست های بخصوص، باعث کاهش جمعیت شدیم، اظهار کرد: در حال حاضر در تلاش هستیم وضعیت کنونی جمعیت در کشور را تغییر بدهیم.

فرماندار شهرستان فومن اظهار کرد: در شرایطی قرار داریم که اکنون باید برای بخش های از جمعیت کشور برنامه ریزی کنیم تا با ازدواج و فرزندآوری، وضع فعلی نرخ رشد جمعیت کشور را به طور مثبت متحول کنیم.

وی واسطه گری و توجیه جهت افزایش ازدواج را مورد توجه قرار داد و خواستار اهتمام مسئولان برای فراهم کردن بستر مساعد جهت افزایش ازدواج و نیز، کاهش موانع پیش روی جوانان و والدین در بحث فرزندآوری شد.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :