_درافتتاحیه اجرای طرح هادی روستای خجکه:
لبیک دولت انقلابی به درخواست والده مکرمه شهید در روستای کم برخوردار

اجرای طرح هادی روستای خجکه با حضور مدیران ملی، استانی و شهرستانی و اهالی منطقه افتتاح شد.

به گزارش صبح  فومن، در ظهر روز پنجشنبه مورخ ۱ تیر، پروژه بزرگ اجرای طرح هادی روستای خجکه توسط نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و عباسی استاندار گیلان افتتاح شد.

این پروژه ملی با اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد تومان شامل اجرای ۸۰۶۰ متر مربع آسفالت معابر روستایی، ۱۵۸۰ متر مربع سنگفرش معابر، ۸۹۰ متر جوی نهر، ۷۷۰ متر مکعب دیوار حائل سنگی، ۹۰۰ متر مکعب تعریض و شن ریزی و ۶۰۰ متر مکعب اجرای لایه‌ اساس بوده است.

دکتر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، مردم استان گیلان را مایه فخر و مباهات کشور دانست و خدمت به این مردم را افتخار عنوان کرد.

وی با بیان این که حسب امر والده مکرمه شهید گرانقدر این پروژه را تقدیم مردم شریف منطقه کردیم، به عزم مدیران در کاهش مشکلات مردم اشاره کرد.

نیکزاد در رابطه با سنددار کردن خانه های روستایی توضیح داد که این امر در دستور کار قرار گرفته و در اجرای دستور استاندار گیلان کارگروه مربوطه در استان فعال شده است.

دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان با اشاره به این که خدماتی که به مردم و به ویژه خانواده های معظم شهدا می کنیم وظیفه ماست، خدمات رسانی به مردم را مایه افتخار دولت انقلابی دانست.

وی با بیان این که امروز مهمان شهید بزرگوار هستیم، ارائه این خدمت را گامی در راستای محرومیت زدایی در استان گیلان عنوان کرد.

با توجه به صعب العبور بودن منطقه و دشواری تردد اهالی این روستا، اجرای طرح هادی و تسهیل در تردد مردم، اقدامی موثر قلمداد می شود.

این پروژه که حاصل ملاقات و درخواست والده شهید بزرگوار محمود فریدی از نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در سال ۱۴۰۰ بود، مشکل تردد افراد این منطقه کم برخوردار از توابع بخش سردارجنگل شهرستان را رفع می کند.

 

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :