ترویج نماز گسترش یابد / اوقات فراغت می تواند فرصت طلایی باشد

به گزارش صبح فومن در روز دوشنبه ۲۹ خرداد، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

فکور فرماندار شهرستان به پیشگیری از آسیب های اجتماعی و به گسترش فعالیت های دانش آموزان در حوزه نماز تاکید کرد و افزود: ترویج نماز در مدارس گسترش یابد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان به اهمیت اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان اشاره کرد و گفت: اوقات فراغت می تواند فرصت طلایی باشد که مهارت های زندگی را به دانش آموزان آموزش دهد و آنان را عرصه های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی آماده کند.

وی ادامه داد: در جایی که دانش آموزان انگیزه کافی دارند، قطعا یادگیری و آموزش آن ها بهتر تحقق پیدا می کند، لذا قدر اوقات فراغت را باید دانست.

فرماندار فومن خاطر نشان کرد: انتظار از برگزاری پایگاه تابستانی و پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان، ایجاد فضای شاد و پر نشاط است و دانش آموزان به یک آرامش روحی و روانی دست پیدا کنند و برای سال تحصیلی جدید آماده شوند.

بیتا، مدیر آموزش و پرورش با اشاره به این که سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ به لطف تلاش و همت مدیران و فرهنگیان محترم میسر شد، افزود: امتحانات حساس پایه دوازدهم با موفقیت و بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

وی با تاکید بر محدوده بندی ثبت نام دانش آموزی اظهار کرد: شهرستان طی ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش محدوده بندی می شود و در این زمینه عدالت باید رعایت شود.

بیتا با بیان این که سنجش دانش آموزانی که وارد پایه اول خواهند شد از ۱۷ اسفند آغاز شده، خبر داد: برای حدود ۹۰۰ دانش آموز در سامانه مربوطه ثبت نام انجام شده و سنجش شده اند.

وی در این راستا توضیح داد: طبق برآوردها ۱۵۰ نفر ثبت نام نکرده اند و ضرورت دارد هرچه سریع تر نسبت به ثبت نام این افراد اقدام شود در غیر این صورت امکان ثبت نام آن ها در مدارس در سال تحصیلی جدید وجود نخواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به بحث برگزاری کنکور در مورخ ۱۴ و ۱۵ تیر در کشور از آمادگی شهرستان برای انجام این رخداد ملی بزرگ خبر داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :