آسفالت برخی از معابر شهری و روستایی به رویایی شیرین تبدیل شده است

فومن_ چندین ماه از رانش زمین در مسیر ماکلوان به ماسوله می گذرد اما اهالی این منطقه همچنان منتظر تعیین تکلیف و ساماندهی این جاده هستند.

به گزارش صبح فومن، چندین ماه از رانش زمین در مسیر گردشگری ماکلوان به ماسوله می گذرد اما طی این مدت هنوز وضعیت این جاده تعیین تکلیف نشده و مردم این منطقه همچنان منتظر هستند تا چاره ای برای این معضل اندیشیده شود.

با فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلات تابستانی، ماسوله مقصد بسیاری از گردشگران و مسافران است اما هنوز مسئولین بعد از گذشت چندین ماه اقدام مؤثری برای ساماندهی این منطقه صورت نداده اند!

همانگونه که در تصاویر مشاهده می کنید رانش مسیر گردشگری ماکلوان به ماسوله است که هنوز بلاتکلیف مانده است!

وضعیت خطر آفرین عبور و‌ مرور و‌ ریزش دامنه های اطراف، منطقه را دچار بحران کرده است! 

اینکه ظرفیت منطقه گردشگری ماسوله زبانزد عام و خاص است و پیگیری برای جهانی شدن ماسوله به یکی از دغدغه های مهم بشمار می آید و در دستور کار قرار دارد اما بلاتکلیف مانده ما و بسیاری از دغدغه مندان را نگران کرده است!

آسفالت برخی از معابر شهری و روستایی به رویایی شیرین تبدیل شده است

آسفالت معابر شهری و‌ روستایی که یکی از کم ترین و ابتدایی ترین مطالبات شهروندان است در برخی مناطق شهرستان فومن به یک رویای شیرین تبدیل شده است! اینکه آقایان مسئول شهرستان را می بینند اما توجه ای به کمبودهای موجود ندارند صدای منتقدان را درآورده است.

طی چند سال گذشته شهرهای مجاور با توسعه زیر ساخت ها و‌ تکمیل پروژه های عمرانی در حال خدمات رسانی به شهروندانی هستند که لانه های مرغشان نیز آسفالت شده و روستاهای کوچک شان نیز در حال تبدیل شدن به شهر هستند! اما در فومن برای دعوت کردن یک وزیر به شهرستان کم مانده با نصب بنر از نماینده توسط حامیان در سطح شهر قدردانی شود!

از شخص نماینده محترم و دیگر مسئولین ذیربط می پرسیم آیا تعیین تکلیف رانش یک منطقه گردشگری کار سخت و غیر قابل اجرا است!؟ 

چرا در بازدیدهای پی در پی وعده ها فقط در حد شعار و حرف باقی مانده است!؟

این خبر را به اشتراک بگذارید :