رویکرد مردم محوری و جهادگرانه دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف ستودنی است.

به گزارش صبح فومن ،خلیل بهروزی فر ظهر پنجشنبه در آئین بهره برداری از ۴۱ پروژه آبرسانی آبفای گیلان در فومن، اظهار کرد: رویکرد مردم محوری و جهادگرانه دولت سیزدهم در عرصه‌های مختلف ستودنی است.

وی با اشاره به مشکلات مردم در بخش مناطق چهارگانه در فومن، افزود: مردم فومن سال‌ها در گیر و دار مشکلات مناطق چهارگانه هستند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه طولانی سکونت مردم در مناطق روستایی، بیان کرد: به علت محدودیت‌های مناطق چهارگانه در فومن مردم اجازه ساخت و ساز و ترمیم خانه‌های مسکونی را ندارند.

بهروزی فر با بیان اینکه نباید کمبود جنگل‌های مازندران در گیلان جبران شود، گفت: رفع محدودیت‌های مناطق چهارگانه مطالبه جدی مردم گیلان بویژه روستاییان فومن است.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های مناطق چهارگانه در روستاهای فومن مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است، افزود: حدود ۵۰۰ پرونده قضائی در این حوزه برای مردم تشکیل شده و روستاییان به صورت جدی درگیر این مسئله هستند.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و ملت در کنار یکدیگر هستند، تصریح کرد: حل مشکلات و کاستن دغدغه‌های مردم جزو اولویت‌های دولت سیزدهم است.

این خبر را به اشتراک بگذارید :