مراسم تکریم و معارفه بخشدار بخش احمدسرگوراب با حضور سرپرست فرمانداری شفت و روسای ادارات شهرستان شفت برگزار شد.

به گزارش صبح فومن مراسم تکریم و معارفه بخشدار بخش احمدسرگوراب شفت پیش از ظهر امروز (یکشنبه) با حضور مهدی نقدی سرپرست فرمانداری شفت و روسای ادارات شهرستان در سالن اجتماعات میرزای شفتی فرمانداری برگزار گردید.

در این مراسم، طی حکمی از  سوی اسدالله عباسی استاندار گیلان، ابراهیم دولتی مقدم طالقانی به عنوان سرپرست بخشداری احمدسرگوراب شهرستان شفت منصوب و از تلاش‌های ارسلان مقیمی بخشدار سابق احمدسرگوراب  این شهرستان قدردانی شد.

سرپرست فرمانداری شفت در این مراسم اظهار داشت: در زمان قبول مسئولیت باید بپذریم که درجهت رفاه حال و حل مشکلات مردم گام برداریم و وقت و انرژی باید در اختیار مردم باشد، تا زمان پایان مسئولیت این زحمات به یادگار بماند و مردم به نیکی ازآن یاد کنند.

وی در ادامه گفت: مهم نیست عمر مسئولیت چقدر باشد، مهم آنست که تا زمانی که در مسند خدمتگزاری به مردم هستیم، برای رضای خدا و برای رفاه مردم و در جهت توسعه شهرستان حرکت نماییم.

نماینده عالی دولت در شهرستان با تشکر از خدمات ارسلان مقیمی در مدت تصدی سمت بخشداری احمدسرگوراب، برای ابراهیم دولتی مقدم در جایگاه جدید آرزوی توفیق نموده و افزود: امید است تا سرپرست جدید بخشداری با عمل انقلابی، پاکدامنی و حضور میدانی در جهت امید افزایی، استمرار خدمات نظام اسلامی و تحقق برنامه‌های توسعه ای و محرومیت زدایی دولت مردمی ایران قوی موفق باشند.

گفتنی است بیش از ۲۸ سال سابقه در اداره آموزش و پرورش ، مدیریت های مختلف در مدارس و ۴ دوره به عنوان شورای بخش احمدسرگوراب از جمله سوابق مدیریتی دولتی مقدم  در سال های گذشته بوده است

این خبر را به اشتراک بگذارید :