فرمانده ناحیه فومن : ساخت بیش از ۶۰ واحد مسکن محرومین در فومن

مرضیه (ندا)یکتاپرست/ به گزارش صبح فومن؛ سرهنگ محسن جعفری عصر امروز در جمع خبرنگاران از ساخت ۶۴ واحد مسکن محرومین برای سال جاری در فومن خبرداد و گفت: در حال حاضر ۶ مسکن محرومین توسط ناحیه و با همکاری کمیته امداد و گروه های جهادی در حال ساخت هستند.

فرمانده ناحیه فومن با تاکید بر اینکه برای هر کدام از این مسکن ها ۳ میلیارد ریال هزينه می شود، افزود: این پروژه ها در متراژ های ۵۰ متری اجرا می شوند.

وی با یادآوری اینکه جوجه های یک روزه ای که با ابتکار ناحیه فومن در بین مردم توزیع شده بود بازخورد خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: اکنون بسیاری از این جوجه ها با نگهداری مردم روستا به مرحله مصرف رسیده اند و از اتلاف آن ها جلوگیری شده است.

جعفری با تاکید بر اینکه بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی در سال گذشته تا اکنون در فومن توزیع شده است، ادامه داد: ارزش هر کدام از بسته ها از ۷۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان بوده است.

محسن جعفری با یادآوری اینکه پایگاه های مقاومت نیز به طور هفتگی بسته های مختلف معیشتی و دارویی و … را در محلات توزیع کرده اند، اظهار داشت: در راستای محرومیت زدایی و اشتغالزایی نیز ناحیه فومن با همکاری فنی و حرفه ای دوره های رایگان آموزشی‌ حرفه و فن های مختلف را آغاز کرده است.

فرمانده ناحیه فومن با تاکید براینکه برای هنرجویان پرداخت تسهیلات نیز پیش بینی شده است، اضافه کرد: توسط بسیج مهندسین کشاورزی نیز طرح های آموزشی‌ و حمایتی مختلفی از جمله مشاعل خانگی زنان خانه دار در سطح شهرستان اجرا شده است.

وی رسانه ها را دارای جایگاه ويژه ای برای شکل گیری انگیزه های توسعه در منطقه دانست و گفت: خبرنگاران میتوانند با جهاد رسانه ای و فرهنگی خود کمک حال خدمتگزاران به مردم برای توسعه و محرومیت زدایی باشند.

این مقام ارشد نظامی با تاکید بر اینکه در مراسم اربعين امسال شهرستان فومن موکب اختصاصی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: موکب شهدای فومن با استعداد ۸ خودرو اقلام مصرفی و یک اتوبوس خادم به سوی کربلا حرکت خواهد کرد

این خبر را به اشتراک بگذارید :