آبفای فومن رتبه اول پاسخگویی سامانه ۱۲۲

مازیار علیپور عصر امروز در نشست خبری ویدویی با بیان اینکه ۳۰ هزار کیلومتر شبکه آبرسانی در گیلان وجود دارد، گفت: تلاش ما این است که با بهبود روز افزون در خدمات آب شرب سالم و پاکی را به مشترکین برسانیم.

مدیرکل آب و فاضلاب استان گیلان با تاکید براینکه با وجود این مقدار خط لوله در حین فعالیت های عمرانی دستگاه های حفار خطوط آبرسانی در معرض شکستگی قرار خواهند گرفت، افزود: کارکنان آب و فاضلاب با برقراری تماس مردمی با سامانه ۱۲۲ در کمترین زمان برای رفع مشکلات و اتفاقات اقدام خواهند کرد.

وی با یادآوری اینکه برای توسعه فاضلاب شهرستان فومن بیش از ۱۸ میلیارد تومان اعتبار درخواست شده است، متذکر شد: تا اکنون برای فومن ۹ میلیارد تومان تامین و بیش از یک و نیم میلیارد تخصیص پیدا کرده است.

مازیار علیپور از کسب رتبه اول آبفا فومن در رسیدگی به اتفاقات و گزارشات مردمی سامانه ۱۲۲ خبرداد و گفت: ابفای فومن در فروردین ماه سال جاری با اعلام ۳۳۲ حادثه با میانگین اعلام تا دریافت ۲ دقیقه ای و میانگین اتمام‌ کار یک ساعت و ۴۵ دقیقه ای رتبه قابل توجه ای را در مدیریت سامانه ۱۲۲ کسب کرده است.

مدیرعامل آبفای گیلان همچنین در پاسخ به سوال عرفان منصوریان در خصوص نحوه و زنان اتمام پروژه آبرسانی هزار روستای فومن گفت: ۳۰ درصد روستاهای باقیمانده فومن که فاقد اشتراک آب شرب هستند در بازه سه ساله و از سایت های باغبانان و بداب شفت آبرسانی خواهند شد.

عرفان منصوریان

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :