مراسم تکریم و معارفه رئیس بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن برگزار شد.

به گزارش صبح فومن ؛ با حضور میرفلاح معاون علوم پزشکی گیلان و رئیس شبکه بهداشت شهرستان مراسم معارفه رییس جدید این بیمارستان در دفتر فرماندار فومن برگزار شد.

موسی فکور فرماندار فومن در این نشست با تشکر از فعالیت دکتر قاسمی در زمان حضورشان در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) شهرستان فومن گفت: کادر درمان زمان سخت کرونا را با موفقیت پشت سر گذاشته و با فداکاری های بسیار، امروز مردم به یک آرامش نسبی در زمینه کرونا رسیده اند.

فرماندار با اشاره به حذف ارز ترجیحی در دولت حجت الاسلام رئیسی گفت: همانطور که رئیس جمهور بیان داشت قرار نیست حذف ارز ترجیحی سبب افزایش قیمت دارو شود.

وی خطاب به عاشوری رئیس جدید بیمارستان فومن گفت: با مساعدت نماینده محترم شهرستان خوشبختانه دستگاه های پیشرفته ای در حوزه سلامت وارد فومن شده است و باید به درستی از آن استفاده شود.

وی گفت: با وجود امکانات این بیمارستان متاسفانه مسئله داروخانه در مدت اخیر خدمات بیمارستان را به حاشیه برد.

فکور افزود: شاید برای مسئولین استان مسئله داروخانه کوچک باشد اما اینکه مردم وارد این بیمارستان شوند و بابت تهیه دارو ناراضی باشند برای ما دردآور است.

فرماندار خطاب به معاون علوم پزشکی گیلان گفت: از مسئولین استان انتظار داریم مسائل اینچنین را در اسرع وقت برای مردم شهرستان حل کنند.روابط عمومی فرمانداری

این خبر را به اشتراک بگذارید :