فرمانده سپاه فومن به مناسبت روز قدس بیانیه ای صادر کرد

سرهنگ محسن جعفری فرمانده سپاه فومن به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد که متن بیانیه به شرح زیر است؛

«هوالقویُّ العزیز؛ کونوا للظّالمِ خَصماً و لِلمظلومِ عَوناً»

روز قدس یادآور مقاومت و ایستادگی ملتی مظلوم و تدبیر و دوراندیشی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) است که در سال ۱۳۵۸ با نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، روحی تازه به پیکره جهان اسلام دمید.

روز قدس روزی است که پس از گذران ۲ سال از شیوع بیماری کرونا، با حضور پر رنگ مسئولان و مردم روزه دار در میادین شهرها و استان های کشور یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های دینداری را معنا خواهد بخشید.

ملت ولایتمدار ایران اسلامی علی الخصوص مردم همیشه در صحنه فومن با حضور در راهپیمایی روز قدس چهره واقعی دین اسلام را به جهانیان معرفی کنند چرا که روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام راحل است.

اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم روزه دار و ولایتمدار شهرستان فومن از همه اقشار مختلف مردم شریف شهرستان فومن دعوت می کنم؛ تا همچون گذشته با حضور گسترده در راهپیمائی روز قدس و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از صهیونیست‌ها و حامیان آنان اعلام کنند و به معنای واقعی؛ حمایت از مظلومان و ستمدیدگان عالم و مقابله با ظالمان که این یکی از اصول و مبانی نظام جمهوری اسلامی است بپاخیزند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :