فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه، بسیج با دست خالی گره های بزرگی را باز کرده است اذعان کرد: هر جایی اگر عقب ماندگی وجود دارد نشان دهنده این است که از این تفکر به درستی استفاده نشده است.


سرهنگ محسن جعفری ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه حضرت رقیه(س) خواهران شهری فومن اظهار داشت: امروز پرچمدار این انقلاب مقام معظم رهبری هستند.

فرمانده سپاه فومن با بیان اینکه، از ابتدا و در مسیر این انقلاب ریزش ها و رویش هایی داشته که رویش ها بیشتر بود است، افزود: با راه اندازی تفکر بسیج که پایه گزار آن امام راحل بوده و از دل و بدنه مردم به وجود آمد در قالب یک مجموعه بزرگ منسجم و پای کار آمدند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج نیروی کارامد همه میدان ها است، تصریح کرد: این ظرفیت عظیم حلال بسیاری از مشکلات مردم شده است.

وی با بیان اینکه، بسیج تفکری که سبب شد مردم ما زیر بار نظام سلطه نروند و آزادگی خود را به تمام دنیا نشان دهند بر گرفته از فرهنگ غنی عاشوراست، افزود: امروز بسیج با استفاده از فرهنگ عاشورا به بالندگی و آزادگی رسیده است.

جعفری با تاکید بر اینکه، زاویه ای که دشمنان با بسیج دارند به دلیل عزم اراده و آمادگی همیشگی آن است که به عنوان مدل برتر دنیا معرفی شده است، اضافه کرد: بسیجی بودن فقط به ظاهر نبوده بلکه بسیجی واقعی کسی است که تفکر و اندیشه حزب الهی انقلابی دارد.

فرمانده سپاه فومن با اشاره به اینکه، بسیج با دست خالی گره های بزرگی را باز کرده است اذعان کرد: هر جایی اگر عقب ماندگی وجود دارد نشان دهنده این امر است که از این تفکر به درستی استفاده نشده است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از زحمات ۱۰ ساله خانم فاطمه بیابانی قدردانی و سمیه برارجانی به عنوان فرمانده حوزه حضرت رقیه(س) خواهران شهری فومن منصوب شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید :