در نشست خبری تیم فوتبال اتحاد فومن مطرح شد؛

هدف تیم فوتبال اتحاد فومن صعود به لیگ دسته یک است

به گزارش صبح فومن ، نشست خبری مالک و مدیرعامل تیم فوتبال اتحاد فومن با اصحاب رسانه شهرستان فومن عصر پنج شنبه برگزار شد.

مالک باشگاه اتحاد فومن با بیان اینکه در تلاش هستیم از تجربیات گذشته که برای تیم داری فوتبال فومن اتفاق افتاده است، استفاده کنیم، گفت؛ تا کنون تامین هزینه ها تیم اتحاد بصورت مشارکتی بین کادر فنی و اینجانب قورت کرفته است.

سمیع با تاکید بر اینکه دادستدهای مالی و اقتصادی این باشگاه شفاف خواهد بود، خاطرنشان کرد مجموعه مدیریتی باشگاه اتحاد فومن به دنبال درامد زایی شخصی نیست بلکه چشم انداز ما موفقیت و حضور در لیگ های حرفه ای تر است.

در ادمه مدیر عامل باشگاه اتحاد فومن با بیان اینکه مالک باشگاه بر اساس شرایط موجود حمایت مالی لازم را از این تیم برعهده خواهد گرفت، خاطرنشان کرد؛ با مشورت های صورت گرفته توانسته ایم تعدادی از بازیکن های جدید را جذب کنیم .

وی با بیان اینکه هدف اصلی تیم فوتبال اتحاد فومن افتخار افرینی برای این شهرستان و حتی استان گیلان است، اظهار داشت؛
از همه بزرگان و دلسوزان شهر فومن درخواست کمک داریم.

وی از راه اندازی تیم های پایه فوتبال اتحاد فومن خبر داد و تصریح کرد؛ لیاقت تیم داری فومن حضور در لیگ های حرفه ای است .

سرمربی باشگاه اتحاد فومن نیز در این نشسن با اشاره به اینکه تیم اتحاد فومن در تلاش است شروعی امیدوار کننده برای پیشرفت و توسعه فوتبال این شهر داشته باشد، افزود؛ پتاتسیل ورزشی فومن توانایی این را دارد در عرصه های حرفه ای فوتبال بدرخشد.

علی نصر پاک با بیان اینکه هدف غایی ما این است تیم اتحاد فومن در مرحله اول بتواند در لیگ یک حضور داشته باشند، افزود، از خبرنگاران شهرستان فومن درخواست می شود کمک رسان این تیم باشند.

وی در ادامه گفت؛ بنده بعنوان یک سرمربی غیر بومی شناخت کافی از ظرفیت ها و استعداد های موجود در شهر فومن دارم.

نصر پاک با تاکید بر اینکه در شهرستان فومن علاقمندان زیادی به ورزش فوتبال وجود دارد، خاطرنشان کرد، کانون هواداران تیم فوتبال اتحاد تشکیل خواهد شد که جنبه حمایتی برای تیم اتحاد و ورزش دوستان فومن را دارد.

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :