فرماندار فومن: تامین اعتبار و‌تجهیز امکانات بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) به کمک ارتش جمهوری اسلامی

محمد رضا محسنی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن ابراز تسلیت به مناسبت فرارسیدن تاسوعا ‌‌عاشورای حسینی ، گفت: مجموعه اقداماتی که طی هفته گذشته در سطح شهرستان به کمک ارتش جمهوری اسلامی به ثمر رسیده است قابل توجه و ارزشمند است.

فرماندار فومن با بیان اینکه موج پنجم کرونا در سطح کشور و شهرستان گسترش پیدا کرد، افزود: تعداد بستری های بیماران کرونایی درفومن نیز افزایش یافته است.

محسنی با اشاره به اینکه امکانات مورد نیاز بیمارستان و‌حوزه درمان در شهرستان فومن به کمک ارتش جمهوری اسلامی تامین شده است ،خاطرنشان کرد: کمبود کپسول اکسیژن از جمله امکانات مورد نیاز تنها بیمارستان شهرستان فومن بود که مشکل مربوطه با دریافت ۵۰کپسول رفع گردید.

وی با تاکید بر اینکه در خصوص رفع مشکلات بیمارستان فومن از ارتش جمهوری اسلامی و شخص سرهنگ رحمانی بهره برده ایم، افزود: درخواست افزایش کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز نیز در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار فومن با بیان اینکه حضور ارتش در عرصه رفع مشکلات درمانی الخصوص تاسیس بیمارستان در مرکز استان قابل ستایش و تقدیر است، اظهار داشت؛سالن ورزشی شهر ماکلوان که بعلت کمبود اعتبار تکمیل نشده بود با کمک‌ارتش جمهوری اسلامی ایران ‌ از اعتبارات بخش محرومیت زدایی تامین اعتبار خواهد شد.

وی با اشاره به مشکلات تامین آب شرب روستایی و آسفالت راه روستایی شهرستان فومن تصریح کرد: علاوه بر اعتبارات اخذ شده استانی و شهرستانی ارتش در این زمینه نیز کمک رسان خواهد بود.

محسنی با بیان اینکه اعتباراتی جهت تسریع آسفالت رسانی روستایی به ویژه راه روستایی ابرود بخش سردار جنگل در دستور کار قرار گرفته است، افزود: کمک رسانی به اقشار محروم جامعه و مشارکت سپاه پاسداران در خصوص ساخت مسکن محرومین در شهرستان فومن به خوبی به اجرا در آمده است.

فرماندار فومن با تاکید براینکه باز سازی و‌تجهیز بیمارستان امام حسن مجتبی با حمایت های ویژه سرهنگ رحمانی و‌ارتش جمهوری اسلامی در حال تحقق است، گفت: با اعتباری ۳۰ میلیارد تومانی و تامین چند دستگاه تجهیزاتی برای تنها بیمارستان شهرستان فومن قابل توجه است.

محسنی با اشاره به اقدامات انجام شده ارتش جمهوری اسلامی در بخش فرهنگی شهرستان فومن ، گفت: تامین امکانات ‌لوازم مورد نیاز مصلی ‌و حوزه علمیه از مهم ترین این اقدامات بوده است.

در ادامه سرهنگ‌رحمانی ضمن تقدیر از فرماندار فومن که پیگیر مطالبات مردمی و‌رفع مشکلات از طریق ارتش جمهوری اسلامی بوده اند، گفت: همکاری و هماهنگی سپاه ناحیه فومن در خصوص رفع این مشکلات نیز مثال زدنی است

نماینده تمام الاختیار ارتش جمهوری اسلامی در استان گیلان با بیان اینکه ارتش در شرایط بحرانی کشور همواره کمک رسان است، گفت: بر اساس دستور فرمانده کل قواه ارتش جمهوری اسلامی در کنترل پیک پنجم کرونا مشارکت قابل توجه ای داشته است.

وی با بیان اینکه در مدت زمان شیوع بیماری کرونا ارتش جمهوری اسلامی توانسته است شش بیمارستان صحرایی احداث کند، افزود؛ در شهر رشت نیز هم در کنار بیمارستان پورسینا بخش ویژه تنفسی احداث و امیدواریم تا پایان هفته پیش رو به بهره برداری برسد.


سرهنگ رحمانی در خصوص کمک رسانی به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) فومن گفت: تجهیزات درمانی به ویژه دستگاه اکسیژن ساز ، مخزن اکسیژن ۵تنی و ماسک به زودی وارد این بیمارستان خواهد شد.

نماینده تام الاختیار ارتش جمهوری اسلامی در استان گیلان تصریح کرد: بازسازی و‌تجهیز بیمارستان فومن با اعتباری بالغ بر صد میلیارد تومان برآورد شده است که با تخصیص اعتبار ظرف یک ماه آینده تکمیل و بهره‌برداری برسد

وی با اشاره به اینکه ۳ میلیارد ریال اعتبار جهت تجهیز امکانات به اداره بهزیستی شهرستان فومن تخصیص یافته است، اظهار داشت؛ در بخش فرهنگی جهت توسعه زیر ساخت ها بالغ بر ۴میلیارد ریال به این شهرستان کمک شده است.

سرهنگ‌رحمانی از ساخت ده واحد مسکن محرومین با کمک سپاه پاسداران در سال گذشته خبر داد و‌گفت: ده واحد جدید نیز امسال به بهره برداری خواهد رسید.

گفتنی است در پایان ضمن بازدید مشترک فرماندار شهرستان فومن و‌نماینده تام‌الاختیار ارتش جمهوری اسلامی در استان گیلان از آخرین وضعیت خدمات رسانی در بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) جهت رفع کمبودهای موجود رایزنی لازم صورت گرفته است.ندا یکتاپرست

این خبر را به اشتراک بگذارید :