حجت الاسلام نقدی امام جمعه فومن؛
دانشگاه علوم پزشکی گیلان بازسازی ساختمان قدیمی بیمارستان فومن را در دستور کار قرار بدهد/ سستی برخی از مسوولین در خصوص برجام و انرژی هسته ای پذیرفتنی نیست

به گزارش صبح فومن ، حجت الاسلام نقدی در خطبه های نماز جمعه شهرستان فومن بااشاره به بازدید از بیمارستان فومن گفت؛ تلاش های زیادی در راه ساخت و تجهیز این بیمارستان صورت گرفته است.

امام جمعه شهرستان فومن با بیان اینکه کمک های هوانیروز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) جای قدردانی دارد، خاطرنشان کرد: بیش از ۳۵میلیارد تومان برای این مجموعه هزینه شده که از جناب آقای رحمانی نماینده ارتش در امور خیریه این منطقه تقدیر و تشکر می شود.


وی در ادامه افزود: ؛ از ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی گیلان درخواست می شود عنایت ویژه به ساختمان قدیمی بیمارستان فومن و ترمیم ان را در الویت کاری خود قرار دهند تا با تکمیل بیمارستان بیماران برای درمان نیازی به حضور در مرکز استان را نداشته باشند.

امام جمعه فومن با تاکید بر اینکه اگر مظلوم ظلم را قبول کند ظالم گستاخ تر میشود اظهار داشت؛ برخی مسئولین در موضوع هسته ای مواضع سستی اتخاذ میکنند به ویژه بعد از انتخابات امریکا و ابروریزی که برای ان کشور شکل گرفت این رفتار سست ادامه داشت.

حجت الاسلام نقدی با بیان اینکه در قرارداد برجام معین گردیده بود که دو طرف قرارداد به تعهدات خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: متاسفانه تنها ایران بود که به تعهدات هسته ای خود در برجام عمل کرد.

وی در پایان خاطزنشان کرد؛ اراده محکم ملت ایران قطعا مشت محکمی به دهن کشورهایی که به راحتی برجام را نقض کردند خواهد زد همانگونه که صبر انقلابی ملت را دیدند جدیت این ملت را هم خواهند دید و نمیگذارند دشمن بیشتر ازاین از ملت سوء استفاده کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :