روز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه در جلسه ای با حضور مدیران شرکت گاز و پارک علم و فناوری گیلان، تفاهم نامه همکاری فیمابین دو سازمان به امضا رسید.

روابط عمومی گاز گیلان – حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در جسله با مدیران پارک علم و فناوری بر تعامل فعال میان دو سازمان تاکید کرد و خواستار بازدید شورای پژوهش شرکت گاز از فعالیت های شرکت ها و مراکز رشد و یادگیری استان شد.

مهندس اکبر با اشاره به وجود روح نوآوری و خلاقیت در شرکت گاز گفت: در راستای ارائه خدمات بهینه به مردم و مشترکین گرامی به دنبال به روزرسانی و کارآمد کردن تجهیزات و فرایندهای کاری هستیم.

وی اظهار داشت: تعامل و انعقاد تفاهم نامه با پارک علم و فناوری فرصتی مناسب برای شرکت های نوآور در سطح استان است تا امکان تعامل بیشتر با شرکت گاز و بر آورده ساختن نیازمندی های شرکت فراهم شود ضمن آنکه این تعامل می تواند فرصت اشتغال و سرمایه گذاری را برای این مراکز بوجود آورد.

همچنین در این جلسه دکتر علی باستی رییس پارک علم و فناوری گیلان با تقدیر از شرکت گاز بجهت نگاه خلاق و نوآور به امور و حمایت از شرکت های دانش بنیان اظهار داشت: پارک علم و فناوری علاوه بر کمک به تعامل و پیوند شرکت ها می تواند با برگزاری جلسات مشترک میان شرکت های نوآور و دستگاه های اجرایی نسبت به شناسایی نیازمندی ها اقدام نماید.

در پایان این جلسه تفاهم نامه همکاری مابین شرکت گاز  و پارک علم و فناوری استان گیلان به امضا رسید.

این خبر را به اشتراک بگذارید :