یادداشت مهدی مدیری دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان:نام و یاد سردار سلیمانی در تاریخ جاویدان خواهد ماند و قطعا به یک الگو برای ما جوانان امروز و برای نسل‌های آینده این مرز و بوم تبدیل خواهد شد.

مهدی مدیری؛ شهادت سردار رشید اسلام را پیشگاه فرمانده کل قوا، مردم عزیز به خصوص عزیزان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حافظ امنیت کشورند، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

این ترور خبیثانه که موجب شهادت سردار عزیز همه ما، حاج قاسم سلیمانی شد، شاید موجب شد که مرد بزرگی را از دست بدهیم، ولی یقیناً خط، راه، منش و رفتار ایشان تداوم خواهد یافت و به طورقطع بر رهروان ایشان و این راه مقدس بیش از این افزوده خواهد شد.

نام و یاد سردار سلیمانی در تاریخ جاویدان خواهد ماند و قطعا به یک الگو برای ما جوانان امروز و برای نسل‌های آینده این مرز و بوم تبدیل خواهد شد.

سردار سلیمانی چه در جایگاه فرماندهی و چه به عنوان یک بسیجی و پاسدار واقعی نظام و اسلام، از هر نظر اسوه و الگویی هستند که حتی به عنوان یک مدیر اسلامی و واقعی که همواره به اصول پایبند بوده است می‌توانند مصداق عینی فرمایشات و تاکیدات ائمه معصومین در رفتار، گفتار و عمل باشند و البته که همواره همه این سجایا را در شخصیت ذاتی این عزیز مشاهده می‌کردیم.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی مصداق کامل و روشنی از اطاعت خالصانه و صادقانه از ولایت و مقام معظم رهبری بودند.

او بدون کوچکترین ادعایی خود را فدای مردم و آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران کرده بودند؛ بدون منت خدمت کردن، از جان گذشتگی و فداکاری نمود عینی رفتار این شهید بزرگوار بود.

او بدون هیچ واهمه وارد میدان‌های نبرد می‌شدند و حضور وی در خطوط مقدم جنگ با کفار و ایادی آن‌ها نشان از شجاعت این سردار بزرگ اسلام داشت.

منش و روحیات او برای آینده این کشور یک الگوی بسیار ارزشمند است که باید آن را پاس بداریم انشالله که ما دانشجویان رهرو خوبی برای این عزیزان باشیم.

نام و یاد سردار سلیمانی در تاریخ جاویدان خواهد ماند و قطعا به یک الگو برای ما جوانان و دانشجویان امروز و برای نسل‌های آینده این مرز و بوم تبدیل خواهد شد.

 

مهدی مدیری، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان

انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است

کلیدواژه ها :

این خبر را به اشتراک بگذارید :