بازدید رسانه ای خبرنگاران افتخاری بسیجی سازمان بسیج رسانه گیلان از محل دفن زباله در سراوان و کارخانه کود آلی/تصاویر

به گزارش صبح فومن، صبح امروز شبکه  خبرنگاران  و عکاسان افتخاری بسیجی سازمان بسیج گیلان از محل دفن زباله در سراوان و کارخانه کود آلی بازدید بعمل آوردند.

 رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان هدف از این بازدید میدانی را آشنایی با مشکلات ساکنین  بومی منطقه سراوان دانست و گفت؛ شبکه خبرنگاران و عکاسان افتخاری بسیج رسانه با هدف انعکاس محرومیت ها و محرومیت زدایی ها در حال فعالیت است.

مهدی پارسا با بیان اینکه ساکنین منطقه سروان سال هاست با مشکلات متعدد محیط زیستی به جهت تجمیع زباله در این منطقه دست پنجه نرم می کنند، گفت؛ مشاهده میدانی خبرنگاران از اخرین وضعیت پروره تصفیه خانه شیرابه به سروان و کارخانه کود آلی سبب می شود تا با شرح مشکلات و انتقال آن به مسوولین در جهت رفع دغدغه های مردمی گام برداشته شود.

رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر اقدامات مثبتی توسط مجموعه شهرداری رشت در حال انجام است، افزود؛ بازدید رسانه های جمعی از روند پیشرفت کار و اطلاع رسانی به مردم نیز در الویت خبرنگاران بسیجی قرار گرفته است.

گفتنی است منطقه سراوان رشت  بزرگترین  مرکز دفن زباله کشور است که ساکنین این نواحی  بیش  از سه دهه شاهد دفن زباله در جنگل‌های این منطقه هستند  و مشکلات ناشی از  انباشت زباله از طریق  احداث تصفیه‌خانه شیرابه و دستگاه زباله‌سوز می تواند تا حدی مشکلات محیط زیستی را کاهش دهد/ندا یکتاپرست

این خبر را به اشتراک بگذارید :