به گزارش صبح فومن همزمان به آغاز مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور ، تیم شهرداری فومن در واپسین روزهای باقی مانده به شروع لیگ هنوز در بلاتکیلفی به سر می برد.

شهرداری فومن که در نیم فصل اول و دوم فصل گذشته با تغییرات مدیریتی و مالکیتی پر حاشیه ای رو به رو شده بود در انتها با مالکیت پورمحسن در میانه جدول لیگ دسته دو به کار خود پایان داد این در حالیست که شهرداری فومن در سال های گذشته به عنوان یکی از گزینه های اصلی صعود به لیگ دسته یک کشور بود.

اعضای شورا با ۳ رای مالک جدید باشگاه را مشخص کردند

در هشتاد و هشتمین جلسه شورا شهر فومن تنها با زمانی قانونی محدود برای انتخاب مالک تیم شهرداری فومن، مالک جدید انتخاب شد. در این جلسه پور محسن با ۵رای مخالف از مالکیت برکنار و محمد ملکی به عنوان مالک جدید معرفی شد.

وضعیت مالکیت تیم شهرداری فومن در هاله ای از ابهام/ رای اعضای شورا باطل گردید

رییس هیات فوتبال شهرستان فومن وضعیت مالکیت تیم را در هاله ای از ابهام دانست و گفت: جهت واگذری تیم شهرداری به مالک جدید گزینه های زیادی مطرح شد و هیات فوتبال نیز پیشنهاد های خود را جهت تصدی مالک جدید معرفی کرد که متاسفانه تعلل شورای اسلامی شهر فومن و انتخاب مالک جدید در دقیقه نود تیم را با مشکلات جدیدی روبه رو کرد.

مجید مرات با اشاره به جلسه برگزار شده در فرمانداری شهرستان فومن مبتنی بر منع قانونی از سوی کمیته تطبیق در خصوص انتخاب مالک جدید باشگاه شهرداری، گفت: تطبق مصوبات با توجه به مبلغ قانونی درج شده جهت واگذری تیم حتما باید مزایده صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه انتخاب مالک جدید باشگاه شهرداری فومن توسط اعضای شورای اسلامی از طریق مزایده صورت نگرفته بود، رای ارسال شده که مبتنی بر مالکیت اقای ملکی بود باطل گردید.

رییس هیات فوتبال شهرستان فومن با بیان اینکه طبق قانون و زمان مشخص شده باید اسامی ۱۴ بازیکن تیم شهرداری فومن در سامانه مربوط ثبت شود تا از سقوط تیم از لیگ دسته دوم جلوگیری شود، تصریح کرد: شورای شهر فومن در نهایت تصمیم بر حفظ مالک قبلی تا هنگام برگزاری مزایده را در دستور کار خود قرار داده است.

مرات با انتقاد به اعضای شورای اسلامی شهر فومن که می توانست قبل از موعد قانونی و بدون بروز هرگونه مشکلی وَضعیت مالکیت تیم را مشخص کند، افزود: متاسفانه تیم در شرایط خوبی به سر نمی ورد و اشفتگی و عدم برنامه ریزی برای حضور در فصل پیش رو یقینا شهرداری فومن را با مشکلات جدیدی رو به رو میکند.

شهرداری فومن در لیگ دسته دو حضور خواهد داشت

در ادامه سخنگو شورای شهر فومن از انجام اقدامات قانونی برای حضور در لیگ دسته دوم خبر داد و گفت: تیم شهرداری از لیگ دسته دوم حذف نخواهد شد و بدون هیچ مشکلی در فصل جاری حضور خواهد داشت.

علیدوست در خصوص وضعیت مالکیت باشگاه شهرداری فومن گفت: طبق نظر کمیته تطبیق که باید انتخاب مالک با مزایده صورت گیرد اعضای شورا باید مالک جدید را از طریق مزایده انتخاب کند.

سخنگو شورا در پاسخ به سوال مربوط به مالکیت باشگاه شهرداری فومن اینگونه گفت: در اینده ای نزدیک از انتخاب مالک جدید باشگاه خبر خواهیم داد.

ندا یکتاپرست

این خبر را به اشتراک بگذارید :