نماینده مردم فومن وشفت در جلسه تصمیم گیری وضعیت اتاق اصناف فومن:در طی دو سال و نیم اخیر هیچ تصمیمی را بدون مشورت متخصصان نگرفته ام.

جلسه تصمیم گیری درباره وضعیت اتاق اصناف شهرستان فومن به ریاست نماینده عالی دولت در شهرستان و با حضور نماینده دبیرخانه هیأت عالی نظارت کشور، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان و نمایند مردم فومن و شفت در مجلس برگزار شد.

به گزارش صبح فومن :محمود قاسم نژاد فرماندار شهرستان فومن در این نشست با بیان اینکه انتخابات هیأت اصناف و حواشی بعد از آن سبب بلاتکلیفی اصناف شده است، اظهار کرد: وضعیت بازار و کنترل قیمت‌ها همواره سبب نگرانی مسوولان بوده است و در چنین وضعیتی بلاتکلیفی اتاق اصناف به مردم ضربه می زند.

وی با تأکید بر اینکه می بایست در این زمینه به مر قانون عمل شود متذکر شد: نظر کارشناسی کمیسیون نظارت شهرستان در این زمینه فصل الخطاب است و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان باید طبق وظایف خود نسبت به تشکیل کمیسیون نظارت عمل کند.

گل گواهی نماینده دبیرخانه هیات عالی نظارت کشور نیز در این جلسه با بیان اینکه رعایت قوانین برای همه لازم الاجراست، افزود: مرجع تصمیم گیری درباره اختلاف پیش آمده، کمیسیون نظارت شهرستان است و این موضوع نباید به هیأت نظارت استان و کشور کشیده می‌شد.

وی تأکید کرد: اختلاف نظر نباید منجر به لطمه زدن به شبکه اصناف شهرستان شود و باید همه به قانون احترام بگذاریم.

حجت‌الاسلام افتخاری نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت در مجلس افزود: اگر ما فومنی‌ها برای یکدیگر دل نسوزانیم کسی برای ما دل نمی سوزاند.

افتخاری گفت: مسائل حزبی و گروهی نباید این موضوع وارد شود و امروز آشفتگی بازار به عینه قابل مشاهده است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با تأکید بر اینکه باید جلوی سواستفاده از قدرت گرفته شود، افزود: به دلیل سکوت ما و زیاده‌خواهی برخی افراد تمام زیر ساخت‌های عمرانی این شهرستان تخریب شده است.

افتخاری با بیان اینکه عده‌ای در حال ضرر و زیان به شهرستان هستند، گفت: در طی دو سال و نیم اخیر هیچ تصمیمی را بدون مشورت متخصصان نگرفته ام.

وی با انتقاد از تصمیم اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان خطاب به دلق پوش گفت: برخی همکاران شما یکطرفه به این موضوع ورود کردند و ثمره آن، این شده است که فومن تنها شهرستانی است که اتاق اصناف ندارد.

💠افتخاری متذکر شد: در این زمینه هر آنچه که قانون میگوید باید عمل شود و کسانی که در این شهرستان مسئولیتی ندارند دیگر نباید در کارها دخالت کنند.

💠فرهاد دلق پوش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه پرداختن به حواشی وقت مدیران را برای رسیدگی به امور اصلی می گیرد، متذکر شد: بلاتکلیفی بازار و اصناف فومن بیش از این به صلاح نیست.

💠گفتنی است در پایان مصوب شد که کمیسیون هیأت نظارت شهرستان فومن تشکیل جلسه دهد و تصمیم قانونی در رابطه با انتخابات اتاق اصناف شهرستان فومن گرفته شود./پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری فومن

این خبر را به اشتراک بگذارید :