فرماندار فومن در نماز جمعه این شهرستان: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب، همگرایی و اتحاد مسئولین بین هم بودن و در کنار هم بودن است

به گزلرش صبح فومن:فرماندار شهرستان فومن در خطبه های نماز جمعه  این شهرستان از رشادت ها و خدمات ارزنده دولت شهید رجایی به نیکی یاد کرد و از آحاد مردم و مسئولین خواست تا شهید رجایی را به عنوان الگو و اسوه قرار دهند.

در ادامه قاسم نژاد به ارائه گزارش برنامه های هفته دولت پرداخته و از همه مسئولین و ادارات شهرستان که در محقق شدن این امر تلاش و کوشش کرده اند تشکر و قدردانی کرد.

2F279D95-D67C-42B7-8EFF-CEFFA85EADED

وی در ادامه افزود: در هفته دولت امسال پروژه های قابل افتتاح با اعتباری بالغ بر سی و یک میلیارد و یکصد و هشتاد میلیون تومان هزینه و به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان فومن در توضیح این پروژه ها گفت: افتتاح سد لاستیکی باغبانان با  هزینه ۱۴ میلیارد تومانی که این سد میتواند یکصد و بیست هزار متر مکعب آب را در خود ذخیره نماید. و قادر است برای تامین آب ۱۲ هزار هکتار از اراضی ۱۴ هزار هکتاری شهرستان را تحت پوشش قرار دهد. افتتاح خط آب روستایی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون تومان و طول شبکه انتقال چهار هزار و یکصد متری که آب شرب محله های اتورسرا و نصراله آباد لولمان را تامین کرده و این پروژه میتواند تقویت آب شرب چهار هزار مشترک را تضمین خواهد نمود از دیگر پروژه ها است.

وی همچنین از افتتاح و بهره برداری ۳۵ کیلومتر آسفالت راهها و معابر روستایی با ارزش ریالی بالغ بر چهار میلیارد تومان خبرداد.

قاسم نژاد گفت:  ۲۹ واحد مسکن مددجویی افراد بی سرپرست و بد سرپرست توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی یادآور شد: افتتاح و بهره برداری از شبکه آبرسانی از منطقه دولی چال به ماسوله با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان آب مطمئن را برای مسافرین و شهروندان در ماسوله تضمین خواهد نمود.

وی ادامه داد: افتتاح و بهره برداری از خانه بهداشت روستای قلعه رودخان و ساختمان دهیاری روستاهای مختلف و همچنین اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر توسط ادارات فرهنگی از دیگر برنامه های قابل اجرا شهرستان خواهد بود.

فرماندار فومن در ادامه افزود انتظار ما با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب، همگرایی و اتحاد مسئولین بین هم بودن و در کنار هم بودن است. و می باید این اتحاد و همگرایی را از تریبون های مختلف متبلور کنیم.

قاسم نژاد اضافه کرد: امروز روز دولت و بنام شهدای والامقام رجایی و باهنر نامگذاری شده و به خدمات دولت در این هفته باید توجه بیشتری شود.

وی در پایان اضافه کرد: نباید فقط نقایص را برجسته کرده و با بیان نقاط ضعف احساس یاس و ناامیدی در دل مردم و جامعه ایجاد کنیم و این عمل به دور از انصاف است که فقط به نقاط ضعف دولت بپردازیم با توجه به شرایط کشور و همگرایی بین مسئولین باید وجوه مثبت دولت را نیز عنوان نمود.

منبع؛پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری فومن

این خبر را به اشتراک بگذارید :