نماینده ولی فقیه در گیلان: تخریب پل فومن به دلیل اشتباه محاسباتی و مهندسی که مردم برای ساخت آن سال ها انتظار کشیدند ، هدر رفت بیت المال است که جای تاسف دارد .

امام جمعه رشت گفت : آمریکا سردمدار سلطه جویان جهان است و هیچگاه قابل اعتماد نبوده است.

امریکا همیشه غیرقابل اعتماد است.

به گزارش صبح فومن؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت ، در خطبه های نماز جمعه امروز در مصلای امام خمینی این شهر به بدعهدی ها و سلطه طلبی های آمریکا در دوره های مختلف تاریخی، به ویژه برابر ملت ایران ، اشاره کرد و گفت : ایران اسلامی با هرگونه سلطه گری مخالف است و با سردمداران سلطه در ستیز است.

آیت ا… رسول فلاحتی ، در ادامه بااشاره به شرایط برجام و اجرای نادرست مفاد آن ازسوی امریکا ، افزود : همانگونه که امام راحل فرمودند ما با مردم آمریکا خصومتی نداریم ، اما با قدرت سلطه و نفوذ آمریکا مقابله خواهیم کرد. 

وی در بخشی دیگر از خطبه ها با تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت ، و قدردانی از تلاش بی وقفه سربازان گمنام امام زمان برای حفظ امنیت ایران اسلامی ، خاطرنشان کرد : نیروهای پرتلاش و متخصص امنیتی با بستن راه نفوذ دشمنان رنگارنگ ، امنیت پایدار را در حالی برای کشور و مردم به ارمغان آورده اند که منطقه پرآشوب و بحرانی ما را احاطه کرده است.

خطیب جمعه رشت ، با توصیه به مسوولان برای تلاش بیشتر در راه خدمت رسانی به مردم و نظام ، گفت : در کنار تلاش مضاعف مسوولان ، مردم هم باید نظارت مضاعف داشته باشند تا مشکلات کوچک و بزرگ جامعه با بهره مندی از مشارکت و همفکری اندیشمندان، دردمندان و متخصصان به ترتیب اهمیت حل شود.

آیت ا… رسول فلاحتی ، برخی مشکلات را نگران کننده خواند و گفت : تخریب پل فومن به دلیل اشتباه محاسباتی و مهندسی که مردم برای ساخت آن سال ها انتظار کشیدند ، هدر رفت بیت المال است که جای تاسف دارد .

وی افزود : مستوولان باید دورنگر باشند و شایسته است در کارهای مختلف اقتصادی ، سیاسی و عمرانی  با نگاه به آینده ، هوشمندانه عمل کنند.

امام جمعه رشت همچنین مهمترین مشکلات امروز این شهر را دو رودخانه زرجوب و گوهررود و ترافیک سنگین خیابان ها که بلای جان مردم شده است اعلام کرد و گفت:  این مشکلات برای شهروندان غیرقابل تحمل شده است و جا دارد که مسوولان حل این مشکلات را در اولویت کارهای خود قرار دهند . خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان

این خبر را به اشتراک بگذارید :