حجت الاسلام رضازاده در حسینه حضرت اباالفضل(ع) هیات منتظران حضرت قائم(عج) فومن:بصیرت مایه رسیدن به عاقبت خیری است / در بدترین شرایط ها جوانان هیاتی و انقلابی کمک حال مردم هستند/تصاوير


حجت الاسلام والمسلمین محمد رضازاده صبح امروزجمعه٢٦ ابان در مراسم دهه سوم صفر در حسینه حضرت اباالفضل(ع) هیات منتظران حضرت قائم(عج) فومن گفت: بصیرت مایه رسیدن به عاقبت خیری است.
به گزارش صبح فومن؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد رضازاده صبح امروز در مراسم دهه سوم صفر در حسینه حضرت اباالفضل(ع) هیات منتظران حضرت قائم(عج) فومن با بیان اینکه در صدر اسلام برخی ها پیامبر را قلبا باور نکردند، گفت: بعضی از مسلمانان فقط در کلام با پیامبر خدا همراه بودند.
کارشناس مسائل دینی با تصریح براینکه با این وجود وقتی در واقعه غدیر پیامبر اسلام(ص) امام علی را بعنوان امیرالمؤمنین به مسلمانان معرفی کرد آن افراد از قبول سخن پیامبر سر باز زدند، افزود: فقدان بصیرت در واقعه غدیرخم بسیار مشهود بود.
وی با یادآوری اینکه جاهلیت همیشه آسیب دین و بشر بوده است، ادامه داد: در حیات پیامبر(ص) برخی ها با عدم بصیرت شان، این پیام آور وحی را درک نکردند.
رضازاده با اشاره به اینکه با بیان اینکه تبلیغ دین نیاز به بصیرت دارد، متذکرشد: فقدان بصیرت مومنان را از رسیدن به عاقبت خیر باز می دارد.
محمد رضازاده با یادآوری اینکه ائمه اطهار(ع) در همه حال صلاح مومنان و پیروانشان را در نظر گرفته اند، افزود: تقوا و خود ساختگی، اصلی ترین ویژگی مومنان است.
این کارشناس دینی با یادآوری اینکه وجود جهالت در صدر اسلام باعث حضور جاهلان در راس تصمیم گیری ها شد، گفت: مومنان حقیقی باید دارای باور و اعتقادهای فاقد قیمت و ارزش مادی و دنیوی باشند.
وی با بیان اینکه حضور جوانان انقلابی در خارج از مرزهای ایران برای دفاع از دین و مرزهای اسلامی و حفظ امنیت بود، خاطرنشان کرد: برخی ها با بدترین سخنان و پوچ ترین قضاوت ها به دنبال ضایع کردن ایثار بی نظیر مدافعان حرم بودند.
رضازاده با اشاره به اینکه اگر مدافعان حرم‌ نبودند اکنون باید در داخل مرزهای کشور با تروریست های دست نشانده استکبار دست و پنجه نرم می کردیم، متذکرشد: ایمان والای جوانان انقلابی ایران اسلامی، امنیت کشور را بیمه کرده است.

لازم بذكر است اين مراسم بمدت ٣روز ٢٦الي ٢٨ ابان صبح ها ساعت ٨ به همت هيئات انصارالحسين(ع) خيمه گاه عشاق المجتبي(ع) و منتظران حضرت قائم (عج) در حال برگزاريست.
/عرفان منصوریان
تصاوير از اولين روز دهه

image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image image

این خبر را به اشتراک بگذارید :