در اقدامي ارزشي؛دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت انزجار خود را از سخنان سخیف ترامپ اعلام کردند/تصاوير

به گزارش صبح فومن؛دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت امروز بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در محوطه این واحد تجمع و با سر دادن شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل ، سخنان سخیف رئیس جمهور امریکا را محکوم و حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند..
مسوول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در این باره گفت: زمزمه آمریکایی‌ها در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت سرافراز ایران و قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی نشانگر این است که این مجموعه بزرگ با بسیج مردمی و سرداران سرافراز به رسالت خود درست عمل میکند.
حجت الاسلام و السلمین غلامرضا تقی زاده با تشریح جنایات امریکا در دوران پیش و پس از انقلاب بویژه اقدامات چند سال اخیرش در منطقه و ناکامی های بزرگ در این راستا را علت اصلی دشمنی با ملت بزرگ ایران و عصبانیت ترامپ دانست.
وی ادامه داد: با تکیه بر آیات قرآن کریم، نصرت و پیروزی از آن این ملت است و ملت ایران در مقابل این دسیسه ها ایستادگی خواهند کرد
در ادامه دانشگاهیان از جمله دانشجویان، استادان و کارکنان بسیجی، رئیس و اعضای هیات رئیسه ، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ضمن محکومیت و اعلام انزجار از سخنان موهن رئیس جمهور آمریکا و اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تاکید بر نام بزرگ خلیج همیشه فارس، در راستای مقابله با توطئه و نقشه دشمنان منطقه ای و جهانی، تجدید پیمانی دوباره با آرمان های امام و شهدا بسته و بر اتحاد اقتدار جمهوری اسلامی به رهبری رهبر فرزانه انقلاب، در مقابله با بداندیشی دشمنان تاکید کردند.
در حاشیه این این اعتراض، دانشگاهیان واحد فومن و شفت در حرکتی جالب و متفاوت جملات خود را خطاب به ترامپ بر روی تابلوی مشخص نوشتند.

image image

image

image image image image

image

image image image image image image image image

این خبر را به اشتراک بگذارید :