- پایگاه خبری صبح فومن - http://sobhefouman.ir -

در اقدامي ارزشي؛دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت انزجار خود را از سخنان سخیف ترامپ اعلام کردند/تصاوير

در اقدامي ارزشي؛دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی فومن و شفت انزجار خود را از سخنان سخیف ترامپ اعلام کردند/تصاوير

به گزارش صبح فومن؛دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت امروز بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در محوطه این واحد تجمع و با سر دادن شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل ، سخنان سخیف رئیس جمهور امریکا را محکوم و حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند..
مسوول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت در این باره گفت: زمزمه آمریکایی‌ها در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت سرافراز ایران و قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی نشانگر این است که این مجموعه بزرگ با بسیج مردمی و سرداران سرافراز به رسالت خود درست عمل میکند.
حجت الاسلام و السلمین غلامرضا تقی زاده با تشریح جنایات امریکا در دوران پیش و پس از انقلاب بویژه اقدامات چند سال اخیرش در منطقه و ناکامی های بزرگ در این راستا را علت اصلی دشمنی با ملت بزرگ ایران و عصبانیت ترامپ دانست.
وی ادامه داد: با تکیه بر آیات قرآن کریم، نصرت و پیروزی از آن این ملت است و ملت ایران در مقابل این دسیسه ها ایستادگی خواهند کرد
در ادامه دانشگاهیان از جمله دانشجویان، استادان و کارکنان بسیجی، رئیس و اعضای هیات رئیسه ، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ضمن محکومیت و اعلام انزجار از سخنان موهن رئیس جمهور آمریکا و اعلام حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تاکید بر نام بزرگ خلیج همیشه فارس، در راستای مقابله با توطئه و نقشه دشمنان منطقه ای و جهانی، تجدید پیمانی دوباره با آرمان های امام و شهدا بسته و بر اتحاد اقتدار جمهوری اسلامی به رهبری رهبر فرزانه انقلاب، در مقابله با بداندیشی دشمنان تاکید کردند.
در حاشیه این این اعتراض، دانشگاهیان واحد فومن و شفت در حرکتی جالب و متفاوت جملات خود را خطاب به ترامپ بر روی تابلوی مشخص نوشتند.

image image

image

image image image image

image

image image image image image image image image