در دیدار مدیرکل ارشاد تاکید شد:لزوم توجه به برنامه های فرهنگی / برنامه ریزی برای جشنواره ملی طنزپهلو

در ملاقات مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با فرماندار فومن بر اهمیت بحث برنامه های فرهنگی تاکید شد.

به گزارش صبح فومن در روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت، طاهری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با فرامرز مرجانی فرماندار فومن ملاقات کرد.

مرجانی با اشاره به اهمیت برنامه های فرهنگی در کاهش آسیب های اجتماعی، خواستار اهتمام متولیان برای افزایش اعتبارات برنامه ها و طرح های فرهنگی شد.

وی با اشاره به بحث حجاب و عفاف که پس از امنیت، دومین بحث مهم ملی و از محورهای فعالیت های فرهنگی کشور است، به ضرورت همکاری تمام دست اندرکاران در عین حمایت سازمانی از سوی مراجع بالادست پرداخت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بیان کرد: اقداماتی ملی برای تعیین اعتبار فرهنگی برای تمام شهرستان های کشور انجام شده که در مراحل آغازین است.

طاهری ضمن اعلام این که اعتبار ۴،۵ میلیارد تومانی فرهنگی سال گذشته در استان به طور کامل هزینه شده، خبر داد: به منظور تقویت فعالیت های فرهنگی، ۱ میلیارد تومان به کانون های فرهنگی مساجد و ۶۰۰ میلیون تومان در اختیار اتحادیه های قرآنی استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به حمایت اداره کل از برنامه های شاخص شهرستان، ابراز امیدواری کرد فعالیت های فرهنگی در شهرستان زمینه ساز ترویج ارزش های اسلامی و کاهش آسیب های اجتماعی شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان با مورد توجه قرار دادن برنامه ریزی انجام شده برای برگزاری جشنواره ملی طنزپهلو در بزرگداشت کیومرث صابری (گل آقا) در فومن، تمهیدات پیش بینی شده برای این برنامه ملی را تشریح کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :