فرامرز مرجانی عصر دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان فومن در سال جاری با اشاره به پاسخ مقتدرانه سپاه به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران اظهار کرد: وعده صادق در پاسخ به این شرارت صهیونیست‌ها بسیار مدبرانه و به موقع بود.

به پزارش صبح فومن :فرماندار فومن با بیان اینکه مدیران با اطلاع رسانی دقیق عملکرد دولت سیزدهم را بازگو کنند، افزود: بحث جهاد تبیین برای ارائه خدمات نظام و انقلاب در تمام حوزه‌ها یک ضرورت است.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» ادامه داد: تحقق شعار سال نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی دارد که باید در این خصوص همه ظرفیت‌ها بکارگیری شود.

مرجانی با بیان اینکه اطلاع رسانی خدمات و عملکرد نظام و دولت باید بدون بزرگ نمایی و غلو انجام شود، تصریح کرد: بسیاری از مواقع عدم اطلاع مردم از امور، سبب می‌شود اتفاقات دیگری بیفتد بنابراین رسالت سنگینی در این خصوص بر عهده روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها است.

وی در خصوص رعایت عفاف و حجاب گفت: نظام جمهوری اسلامی در کنار دستاوردها با تلاش برای ایجاد یک جامعه ایرانی و اخلاقی برای پیشگیری از بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی به مساله عفاف و حجاب پرداخته چرا که این امر برای حفظ حریم امنیت و ارتقای سطح فرهنگ جامعه ضرورت دارد.مهر

 

 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید :