حجت الاسلام افتخاري در جمع پرستاران ؛ تلاش همه مسوولان شهرستان تبدیل بیمارستان فومن به یک وضعیت خوب  است/از زحمات بي دريغ قشر زحمت كش پرستار تشكر مي كنم.

به گزارش صبح فومن به نقل از راه سوم؛نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت ضمن تبریک روز پرستار از زحمات بی دریغ این قشر زحمت کش تشکر و قدر دانی کرد.

image

افتخاری با بیان اینکه پرستاران فرشتگان زمینی هستند این نکته را یادآور شد که در جمهوری اسلامی ایران از مقام والای پرستار آنطورکه شایسته است تکریم نمی شود و هم اکنون تلاش تمامی مسوولین امر توجه به دغدغه ها و مشکلات این زحمت کشان بی ادعا است.
افتخاری با اشاره به انتخاب ولادت حضرت زینب (س) به عنوان روز پرستار که ایشان خود پرستار پنج تن از بزرگ مردان جهان اسلام بوده اند متذکر شد که چنین انتخابی نشان از جایگاه والای این شغل شریف دارد.
وی این مساله را خاطر نشان کرد که شغل پرستاری تنها شامل وضعیت جسمانی یک بیمار نمی شود بلکه توجه به وضعیت روحی بیماران از اصول اولیه و مهم این شغل است.
ایشان به رابطه و پیوند مهم بین پرستار و دکتر اشاره کردند که تنها درصد کمی از پزشکان ارتباط نزدیک و خوبی با پرستاران دارند در صورتی که این آمار نشان از ایجاد فاصله ارتباطی بین پزشک و پرستار است و باید این تعاملات بیشتر صورت بگیرد تا خدمات رسانی به بهترین شکل به بیمار برسد.

image

در ادامه افتخاری ضمن تبریک به ریاست جدید بیمارستان فومن از ایشان خواست تا مظلومیت از چهره این بیمارستان رفع شود و همانطور که نام زیبای امام حسن مجتبی (ع) را به یدک میکشد باید به جایگاه واقعی خود برسد.
افتخاری با اشاره به این که در شرایط سیاسی بد این بیمارستان افتتاح شد از نقشه اولیه خود بسیار فاصله گرفت و هم اکنون دچار وضعیت نامناسبی است و تلاش همه مسوولان شهرستان تبدیل این بیمارستان به یک وضعیت خوب  است.

این خبر را به اشتراک بگذارید :