پوراسماعيلي کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی بيان داشت؛اگر مسئولان به جای اعتماد به آمریکا نگاهشان به توانایی‌های جوانان ایرانی باشد هیچگاه دشمنان نظام و کشور پیروز میدان نخواهند بود.

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: مسئولی که می‌گوید شخصی که حقوق نجومی گرفته ذخیره انقلاب است با این حمایت خوی اشرافی‌گری را زنده خواهد کرد.

به گزارش صبح فومن به نقل از خبرگزاری تسنیم ؛روح‌الله پوراسماعیلی شامگاه شنبه در مسجد حضرت علی اصغر(ع) این شهرستان ضمن گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) سبب تغییر نظام سلطنتی شد تا جمهوری اسلامی براساس حاکمیت ولایت فقیه روی کار آید.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه نتیجه اعتماد به آمریکا در قفس ماندن و تباهی است گفت: اگر مسئولان به جای اعتماد به آمریکا نگاهشان به توانایی‌های جوانان ایرانی باشد هیچگاه دشمنان نظام و کشور پیروز میدان نخواهند بود.

پوراسماعیلی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در سایه مدیریت مجهز به ایمان و اراده الهی همراه با معنویت امام راحل و همراهی مردم است افزود: تاریخ نشان داده که هر وقت ایمان و معنویت با وحدت و همدلی توأم باشد موفقیت حاصل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اغلب انقلاب‌های رخ داده در دنیا اقتصادی، سیاسی و یا کودتاهای نظامی بوده است و انقلاب اسلامی ملت ایران از نظر ماهیت با تمامی انقلاب‌های دنیا متفاوت بوده و این تمایز سبب ماندگاری انقلاب ما است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه در تاریخ براساس تئوری‌های انقلاب، چهار نسل تئوری‌پرداز داشته‌ایم گفت: نخستین نسل به نظریه‌های روانشناختی پرداخته و کل انقلاب‌ها را بررسی کرده است.

وی به دومین، سومین و چهارمین نسل تئوری پردازان اشاره و عنوان کرد: دومین نسل به مسائل جامعه شناختی انقلاب‌ها، سومین نسل به مسائل و عوامل سیاسی و آخرین نسل به تئوری‌پردازان ایدئولوژیک پرداخته است.

 پوراسماعیلی تصریح کرد: همه چهار نسل تئوری پردازان در عوامل بروز انقلاب‌ها با هرگرایشی از قبیل نارضایتی امور مردم از وضعیت موجود، بسیج توده ها، وجود رهبری کارآمدو ایدئولوژی جایگزین مشترک هستند.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها انقلاب مصر و لیبی را دزدیدند چون رهبری کارآمد نداشتند که آنها را راهنمایی کند افزود: نتیجه اعتماد به آمریکا قفس و تباهی است همان طور که مرسی، مبارک و قزافی به چنین سرنوشتی دچار شدند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که فرمودند “هر وقت مسئولان نظان به فکر کاخ نشینی افتادند شما فاتحه این انقلاب را بخوانید” گفت: به مسئولی که می‌گوید شخصی که حقوق نجومی گرفته ذخیره انقلاب است باید گفت شما با این حمایت‌تان خوی اشرافی‌گری را در این افراد زنده خواهید کرد.

پوراسماعیلی به حضور حداکثری مردم در ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: حماسه پرشور ملت در ۲۲ بهمن ماه مقدمه حضور شکوهمند در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خواهد بود

اين برنامه به همت پايگاه مقاومت بسيج شهيد نبوتي،هيات امنا و كانون فرهنگي  در دهه مبارك فجر در مسجد حضرت علي اصغر(ع) فومن با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهري،عموم مردم ،نمازگزاران و بسيجيان  و بانوان برگزار شد.

 عكس از واحد فرهنگي پايگاه

image

image

image

image

image

این خبر را به اشتراک بگذارید :