نماينده مردم فومن و شفت در مجلس؛فرهنگ مهمترین بحث امروز جامعه است که همه باید برای توسعه آن تلاش کنند

بازدید حجت الاسلام افتخاری از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن
نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن بازدید کرد.
به گزارش صبح فومن؛ نماینده مردم شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی صبح شنبه دوم بهمن ماه، از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن بازدید کرد.

image

یوسف نیک انجام رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور نماینده شهرستان، به پتاسیل ها و ظرفیتهای موجود فرهنگی و هنری شهرستان اشاره نمود.

وی در ادامه به بیان بخشی از مشکلات فرهنگی و هنری این شهرستان پرداخت و تصریح کرد : خوشبختانه این منطقه از توانمندی های خوبی در زمینه فرهنگی برخوردار است و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تا کنون فعالیت های ارزشمندی در این خصوص انجام داده که این فعالیتها باید تداوم یابد.

حجت الاسلام والمسلمین افتخاری در این دیدار بابیان اینکه فرهنگ مهمترین بحث امروز جامعه است که همه باید برای توسعه آن تلاش کنند افزود: در این زمینه کارهای خوبی در حوزه فرهنگ و هنر صورت گرفته و شاهد نتایج و اثرات مثبت آن در شهرستان و استان هستیم.

نماینده مردم شهرستان های فومن وشفت در ادامه اظهار داشت با تمام توان و پشتکار فراوان به کار خود ادامه دهید تا معضلات بخش فرهنگ و هنر در سطح شهرستان ریشه کن شود/روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن

این خبر را به اشتراک بگذارید :