حادثه رانندگی در محور فومن به صومعه سرا

مرگ ۲ نفر در تصادفات جاده‌ای گیلان

مهیار رستگار در نشست انتظامی گیلان حوادث رانندگی منجر به فوت دو نفر را در تصادفات رانندگی تشریح کرد. 

رستگار

وی با بیان اینکه روز گذشته در محور فومن‌ ـ‌ صومعه‌سرا یک راننده ۴۷ ساله خودروی وانت زامیاد جان خود را از دست داد، افزود: دلیل این تصادف عدم توجه به جلو راننده یک دستگاه وانت و برخورد شدید با خودروی زامیاد بوده است. 

فرمانده پلیس‌راه گیلان ادامه داد: راننده زامیاد در این حادثه به سختی مجروح شده بود و پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد.  وی حادثه دوم را مربوط به عابر پیاده در محور کلاچای‌ ـ‌ رحیم‌آباد عنوان کرد و گفت: این عابر ۸۱ ساله پس از برخورد یک دستگاه سواری به وی، جان باخت.

  رستگار عدم توجه به جلو رانندگان وسایل نقلیه را بیشترین دلیل تصادفات جاده‌ای منجر به فوت در گیلان عنوان کرد و یادآور شد: تمرکز کافی به مسیر جلو می‌تواند از حوادث رانندگی مرگبار جلوگیری کند. 

وی رعایت قوانین و مقررات راهنمایی را مورد تأکید رانندگان قرار داد و افزود: رانندگی همواره در طول مسیر رانندگی باید با دقت انجام شود. 

فرمانده پلیس‌راه گیلان با اشاره به بارندگی در استان و لغزندگی سطح جاده‌ها خاطرنشان کرد: شرایط رانندگی در چنین هوایی سخت بوده و واژگونی خودرو مهم‌ترین حوادث در این هوا است. 

وی رعایت سرعت و سبقت مطمئنه در شرایط بارندگی را ضروری دانست و تصریح کرد: رانندگان مراقب عابران پیاده در هوای بارانی باشند و سرعت خودروی خود را کنترل کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید :