رئیس کل دادگستری گیلان؛غرق شدگی در سواحل گیلان قابل پیش بینی و پیشگیری است

احمد-سیاوش-پور

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه هر ساله شاهد قربانی شدن افرادی در دریای خزر هستیم، افزود: این وضعیت قابل پیش بینی و پیشگیری است.

احمد سياوش پور در نشست شورای برنامه ریزی با اشاره به فرارسيدن فصل گرما و استقبال مسافران برای بهره بردن از ساحل دريا،اظهار کرد:لازم است ارگان های ذيربط تدابيری را با توجه به اقدامات پيش بينی شده در جهت استفاده بهينه مسافرين از دريا در مناطق طرح های سالم سازی در نظر گرفته و در مبادی، اماكن خارج از طرح های سالم سازی(شنا ممنوعه)را به گونه مناسب با توجه به انعكاس هشدارهای لازم اطلاع رسانی کنند.

رئيس شورای قضايی گیلان با اشاره به اینکه هر ساله شاهد قربانی شدن افرادی در دریای خزر هستیم،افزود: این وضعیت قابل پیش بینی و پیشگیری است.

وی با توصیه به گردشگران برای رعایت اقدامات ایمنی و توجه به هشدارهای مسئولان، گفت: مسافران بايد جهت حفظ امنيت جانی خود از طرح های سالم سازی دريا برای شنا استفاده کنند.

سياوش پور نشست دادستان های شهرستان های ساحلی استان گيلان با مديريت و محوريت معاونت اجتماعی و پيشگيری از وقوع جرم دادگستری استان را ضروری دانست و تصریح کرد: با تشدید تدابیر لازم  شاهد كاهش آمارهای غرق شدگی در سواحل گيلان خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری گیلان همچنين خواستار افزايش امكانات درمانی در زندان ها شد و تصريح كرد: بايد زندان های استان به امكانات پزشكی از قبيل آمبولانس مجهز باشند تا زندانيان بيمار به موقع به بيمارستان انتقال يابند.ایسنا

این خبر را به اشتراک بگذارید :