نماينده مردم فومن و شفت در مجلس؛فومن نیازمند تحولی اساسی در حوزه های شهری و روستایی است/تاكيدبر دوري كردن مديران اجرايي شهرستان از سياسي بازي


نماینده مردم فومن و شفت درمجلس شورای اسلامی با تأکید بر دوری مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان ازمسائل سیاسی و سیاسی بازی، گفت:فومن نیازمند تحولی اساسی در حوزه های شهری و روستایی است.

افتخاري٣

به گزارش صبح فومن؛ حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری در جلسه کمیته برنامه ریزی که صبح شنبه در سالن آیت الله بهجت فرمانداری شهرستان فومن برگزار شد، اظهار کرد:  برای جبران عقب ماندگی ها برخی از بخش ها در شهرستان نیاز به تعامل و همکاری همه دستگاه ها است.
وی با اشاره به وجود مشکلات و کمبودهای فراوان، گفت: برخورداری از رفاه اجتماعی حق مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه شهرستان فومن است.
وی  به نامگذاری سال ۹۵ توسط مقام معظم رهبری با عنوان« اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل» اشاره کرد و افزود: همه مسئولان باید تلاش کنند تا با برنامه ریزی و اقدام و عمل مناسب مشکلات و کمبودها را مرتفع کنند.
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر دوری کردن همه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان از هرگونه مسائل سیاسی و سیاسی بازی، تصریح کرد: ما نیاز به تحولی اساسی در حوزه های شهری و روستایی داریم.
وی شهرستان فومن را دارای پتانسیل و ظرفیت های بسیار فراوان در حوزه گردشگری عنوان کرد و گفت: متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم از این ظرفیت ها به خوبی بهره مند شویم.
افتخاری با بیان اینکه وظیفه ما خدمت رسانی به مردم است، تأکیدکرد: همه دستگاه های اجرایی شهرستان موظف هستند تا گزارش کاملی از آخرین پیشرفت های فیزیکی و اقدامات انجام شده در گذشته تنظیم کرده تا بتوانیم براساس آن در کمیته برنامه ریزی تصمیم گیری کنیم.
وی با اشاره به وجود کمبودهای فراوان در دستگاه های اجرایی شهرستان فومن از لحاظ امکانات و تجهیزات، افزود: باید با تعامل و همکاری و با استفاده از پتانسیل بخش خصوصی گامی موثر در جهت تحول در شهرستان برداریم.
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز مردم چشم انتظار حرکتی مثبت از سوی مسئولان برای بهبود وضعیت موجود هستند.
وی با بیان اینکه فومن می توانست در این سال ها با استفاده از ظرفیت و پتانسیل حوزه گردشگری خود شاهد تحول و پیشرفت شود، یادآورشد: متاسفانه در این سال ها هیچ حرکت قابل ذکری در این حوزه صورت نگرفته است.
حجت الاسلام افتخاری با اشاره به پروژه ناتمام پل ورودی شهرستان فومن، افزود: باید قبول کرد که این پروژه چهره شهر را دگرگون کرده و متاسفانه روستاهای آن سوی پل هیچگاه شاهد پیشرفت و تحول نخواهند بود زیرا پل همانند سدی برسر راه این پیشرفت عمل می کند.
وی تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با تعامل و رایزنی های آینده این پروژه ناتمام که چندین سال از آغاز آن گذشته است را به اتمام برسانیم.مهر

این خبر را به اشتراک بگذارید :