دعوت حجت الاسلام افتخاري نماينده مردم فومن و شفت در مجلس از مردم براي حضور و شركت گسترده در راهپيمايي روز جهاني قدس/متن پيام

حجت الاسلام محمد مهدي افتخاري نماينده مردم فومن و شفت در مجلس شوراي اسلامي طي بيانيه اي از مردم ايران اسلامي و بخصوص شهرستان هاي فومن و شفت به جهت شركت در راهپيمايي روز قدس دعوت كرد. 

افتخاری

متن بيانيه؛

بسمه تعالی
قال رسول الله (ص) : مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادِی یا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم
هر کسی فریاد کمک خواهی کسی را بشنود و به کمکش نشتابد ، مسلمان نیست.

ملت غیور و همیشه در صحنه شهرستان های فومن و شفت
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
امسال در حالی به برگزاری مراسم روز جهانی قدس ، این بزرگ میراث پایا و پویای خمینی کبیر نزدیک می شویم که جهان شاهد کشتار بی رحمانه مسلمانان در یمن و بحرین و سوریه و عراق و … در سایه اتحاد شوم جبهه غربی-عربی-عبری و نیز گروه های تروریستی – تکفیری برآمده از جهالت دینی می باشند.
اینجانب با نثار بهترین درودهای خود به مردم مبارز و ستم دیده فلسطین ، یمن، بحرین ، سوریه و عراق و ادای احترام به شهدای جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین و نیز شهدای مدافع اهل حرم، جنایات رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود در به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان و مردم بی دفاع را محکوم کرده و ضمن حمایت از مردم مسلمان ستم دیده در اقصی نقاط جهان ، همگان را به بزرگداشت روز جهانی قدس و حضوری پرشکوه تر از گذشته در راهپیمایی آن روز، دعوت می نمایم. بی شک این حضور معنوی مایه دلگرمی مبارزان و مدافعان حرم و مقاومت اسلامی خواهد بود.

محمد مهدی افتخاری
نماینده مردم غیور شهرستانهای فومن و شفت
در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

این خبر را به اشتراک بگذارید :