نماینده مردم فومن و شفت در جمع خبرنگاران؛خادمان ملت باید در خانه ملت از حقوق مردم دفاع کنند/برداشت آقای رفیعی از مردم گیلان جفا به مردم استان است

حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی بهره بردن از این ماه مبارک اظهار کرد: امیدوارم به یمن این ماه نمایندگان بتوانند خوب حرف بزنند و شما خبرنگاران نیز بتوانید خوب بنویسید.

افتخاری

نماینده مردم فومن و شفت با بیان اینکه نمایندگان خادم ملت هستند تصریح کرد: خادمان ملت باید در خانه ملت از حقوق مردم دفاع کنند و امیدواریم بتوانیم از حقوق مردم دفاع کنیم.

حجت الاسلام افتخاری در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات حجت الاسلام رفیعی در مورد تشبیه فساد در گیلان با اروپا اظهار کرد: آقای رفیعی از وعاظ خوشنامی هستند که مقام معظم رهبری به طلبه ها توصیه کرده اند پای منبرهای ایشان بنشینند و شفاف حرف زدن را از ایشان بیاموزند.

وی افزود: بنده در جریان موخره و مقدمه سخنان ایشان نیستم اما چنین برداشتی از مردم گیلان جفا به مردم است.

نماینده مردم فومن و شفت یادآور شد: مردم گیلان بسیار دوست داشتنی, مومن و انقلابی هستند و اینگونه اتفاقات ممکن است در هرجایی رخ بدهد و نمی توانیم اقدامات عده‌ قلیلی را به پای همه‌ی مردم گیلان بنویسیم.

حجت الاسلام با اشاره به حضور علما و بزرگان زیادی در تاریخ گیلان گفت:اگر به مفاتیح الجنان نگاه کنید می بینید که یکی از بزرگانی که به محضر امام زمان(عج) رفته سید رشتی است و این استان سرآمد علما و بزرگان است.

وی در پایان از همراهی نمایندگان گیلان برای حل مشکلات مردم خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم گیلان را که روزی سرآمد استان های کشور بوده به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.دیار میرزا

این خبر را به اشتراک بگذارید :