رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن گفت: محفل سی‌روز با سی‌جزء قرآن در فومن برگزار می‌شود.

با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: محفل جزء‌خوانی و انس با قرآن کریم از اولین روز ماه مبارک رمضان در مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  فومن آغاز شده است.

IMG_0277

وی با بیان اینکه در این محفل قاریان برتر شهرستان قرآن را تلاوت می‌کنند، افزود: مراسم جزء خوانی قرآن هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ برگزار می‌گردد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن؛ هدف از برگزاری این محافل را زمینه‌سازی ارتباط و انس بیشتر جامعه با کلام وحی دانست و گفت: در این جلسات، علاوه بر تلاوت یک جزء از کلام‌الله مجید، نکات مختلفی مرتبط با مفاهیم و ترجمه قرآن ذکر می‌شود.

نیک‌انجام با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاداسلامی در روز میلاد امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) اقدام به برپایی جشن می‌کند، تصریح کرد: همچنین این نهاد در روز شهادت مولای متقیان امام علی(علیه‌السلام) ویژه برنامه‌ای برگزار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه رمضان ماه رشد ارزش ‌های اخلاقی است، خاطرنشان کرد: در این ماه مبارک انسان با دست یابی به صفای باطن و نور معنویت زمینه رشد و تکامل خود را فراهم می‌سازد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلام فومن اظهار کرد:امیدواریم با توجّه و تفکّر و تأمّل در آیات خلقت آنچه را که خداوند از رحمت الهی در این ایّام برای مؤمنان وعده فرموده است، برای خود تأمین کنیمشبستان.

این خبر را به اشتراک بگذارید :