نمایشگاه عکس و پوستر «از حوزه تا حرم» در فومن گشایش یافت

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن از برپایی نمایشگاه عکس و پوستر تحت عنوان «از حوزه تا حرم» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح فومن؛بمناسبت فرارسیدن  ارتحال بنیانگذار  انقلاب  حضرت  امام  خمینی (ره) و گرامیداشت وقایع  ١٥ خرداد ، نمایشگاه عکس و پوستر  تحت  عنوان  از حوزه تا حرم  روز  پنجشنبه ١٣ خرداد ماه در مجتمع فرهنگی و هنری سیدالشهداء فومن  گشایش  یافت.

366876_orig

وی  با اشاره به  اهمیت برگزاری  مراسم  بزرگداشت ارتحال  امام (ره) و ١٥ خرداد اظهار کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با رهبری مردم ایران توانست راه توسعه و پیروزی روزافزون ملت ایران را باز و در قرن اخیر با تفکرات خود معادلات جهانی را برهم بزند.

این مسئول  در ادامه بر ضرورت تبین اندیشه های امام راحل و فلسفه تشکیل انقلاب در بین جوانان تاکید کرد و یادآور شدامروز همه باید با بهره‌گیری از تفکرات رهبری در هر عرصه‌ای گام برداریم،

نیک انجام  تصریح کرد: امام خمینی (ره) با ارائه تفکری روشن‌بینانه در دوران انقلاب راهی را برای ملت ایران ترسیم کرد که امروز همه اقتدار ما ناشی از تفکرات امام راحل می باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسللامی  فومن افزود: تبیین اهداف بنیانگذار ایران اسلامی و تلاش‌های صورت گرفته توسط حضرت امام راحل قبل و بعد از انقلاب اسلامی جزو اهداف این نمایشگاه است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در  این نمایشگاه ٥٠ قطعه  عکس و پوستر  از  زندگی  پر برکت  امام  راحل  به مدت یک هفته برای برای عموم دایر می باشد.روابط عمومی ارشاد اسلامی

این خبر را به اشتراک بگذارید :